Structurile de sprijin se construiesc la capetele trecerii peste râu și au rolul a susține calea de acces pe pod și a de prelua sarcina suprastructurii acestuia. La fiecare culee s-au prevăzut câte 6 coloane de 6,00 m adâncime, cu diametrul de 1,18 m.
[eadvert]
Viitoarea construcție va avea o lungime totală de 52,40 m, va asigura două benzi de circulație cu o lățime totală de 6,00 m și două trotuare de 1,25 m. Podul este alcătuit din două deschideri de 24,00 m + 24,00 m. Culeile sunt fundate pe coloane forate, armate. S-a proiectat o singura pilă centrală (picior de pod) fundată pe coloane forate armate”, transmite Consiliul Județean Bihor, prin comunicat de presă.
Pe Drumul Județean 108I Bratca – Bulz, la intersecția cu DJ 108K Bulz – Remeți, există astăzi un pod peste râul Crișul Repede, cu o lungime de 74 de metri, construit în anul 1996. Podul are o singură bandă de circulație, de 3,75 m lățime, fiind într-o stare avansată de degradare.
Firma care execută lucrările la noul pod este Dacia Faber SRL din Cluj-Napoca. Valorea contractului de proiectare și execuție este de peste 5 milioane de lei, cu TVA inclus, iar termenul de execuție este 24 de luni de la primirea ordinului de începere a lucrărilor.
Trimite articolul
XCeva poze de la fata locului? N-are bihon bani de deplasari pana acolo?