Matei a ridicat semne de întrebare faţă de bugetul de campanie al roşiilor dar a arătat cu degetul şi o prismă electorală care blochează un acces spre Universitatea Oradea.
„PSD are cea mai mare sumă primită ca donaţie din sponsorizări în această campanie electorală e de 1,6 milioane lei. Celelalte partide la un loc depăşesc cu puţin aceaastă sumă”, spune Matei, decartând sumele declarate de partide la Autoritatea Electorală Permanentă. „Credem că aceste sume sunt departe de adevăr. 1,6 milioane de lei sunt aproximativ 300.000 de euro. Calculele noastre arată că ceea ce însemnă panotaj, mitinguri electorale, steaguri, pliante etc depăşesc ca sumă necesară producerii lor 10 milioane de euro. Cu 1,6 milioane lei, PSD abia ar acoperi campania în trei judeţe mici”, susţine acesta.
Prisma barieră
Revenind pe plan local, liderul PMP s-a arătat contrariat de legalitatea amplasării unei prisme electorale în zona Universităţii, de pe care priveşte în jos spre trecători Emilian Pavel. „Nu e nici pe spaţiu verde, nici pe scuar. Un fel de pasaj de trecere. Nu înţelegem în baza cărui regulament de urbanism a fost aceasta amplasată acolo”, reclamă Matei. Acesta apreciază că desfăşurarea de resurse materiale afişată de PSD nu are nicio legătură cu alegerile pentru Parlementul European ci e o precampanie pentru prezidenţiale. Pe final, Matei a insistat că lumea trebuie să se prezinte la votul de duminică: „cu cât mai mulţi stau acasă în 25 mai, cu atât procentul şi mandatele PSD vor fi mai numeroase. Dacă nu eşti pesedist, să stai acasă înseamnă să susţii PSD”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!