În pliant, primarul are un mesaj pentru orădeni şi prezintă cele despre care afirmă că sunt cele mai importante proiecte realizate de administraţia sa.
În pliant, Bolojan susţine că salariul mediu în Oradea a crescut de la 383 de euro, în 2012, la 426 de euro, în 2016 şi că locurile de muncă au crescut de la 78.352, în 2012, la 89.954, în 2015. Florin Birta, coordonatorul campaniei electorale a PNL în Oradea, ne informează că de marţi până joi se vor distribui 50.000 de asemenea pliante în cutiile poştale ale orădenilor. Aşadar, operaţiunea „Pliantul” se va încheia joi, cu o zi înaintea începerii oficiale a campaniei electorale.
Pe pliante nu apare niciunde sigla PNL. Pliantul are, însă, rolul de a le da motive alegătorilor să-l voteze pe Bolojan şi pentru un al treilea mandat, chit că anul trecut, acesta afirma că nu va mai candida pentru un nou mandat.
PNL, dar fără siglă
„Este un pliant ce rezumă raportul de activitate al primarului. Este realizat şi finanţat de PNL Oradea. , ca să evităm orice fel de interpretări. Distribuţia pliantului este asigurată tot de membrii PNL Oradea. Nu apare sigla partidului, este o activitate de informare”, ne transmite Florin Birta, coordonatorul campaniei electorale a PNL în Oradea. Pliantul a fost tipărit la Imprimeria de Vest, iar design-ul aparţine PNL, afirmă Birta, care nu a ştiut să spună, la prima mână, cât a costat operaţiunea „Pliantul”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!