BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Plenul Consiliului Județean a avizat varianta lui Bolojan, pentru Centura Aleșd

Plenul Consiliului Județean a avizat varianta lui Bolojan, pentru Centura Aleșd

De Călin Corpaș
la 19 January 2021 19:37 Reactualizat la: 19 January 2021 21:28
46 Comentarii

Plenul Consiliului Județean a avizat varianta lui Bolojan, pentru Centura Aleșd

Pe o lungime de circa 500, varianta 3, propusă de Bolojan și votată de Consiliul Județean, trece printr-o zonă rezidențială nouă, în zona de sud a orașului Aleșd
19 January 2021 19:37 Reactualizat la: 19 January 2021 21:28
Cu votul PNL și al UDMR, Consiliul Județean Bihor a avizat varianta nr. 3, cea mai scurtă, mai ieftină și mai apropiată de oraș, pentru Centura Aleșd. Centura ar trebui finalizată până în 2024. PSD s-a opus.
Scris de Călin Corpaș - Cu votul PNL și al UDMR, Consiliul Județean Bihor a avizat varianta nr. 3, cea mai scurtă, mai ieftină și mai apropiată de oraș, pentru Centura Aleșd. Centura ar trebui finalizată până în 2024. PSD s-a opus.

Trimite articolul

X

La propunerea președintelui Ilie Bolojan, plenul Consiliului Județean a aprobat varianta nr. 3, cea mai apropiată de oraș, ca traseu pentru viitoarea centură a Aleșdului, cu două tronsoane ale sale: pe la sud (spre Oradea și Cluj) și pe la est de oraș (spre Sălaj). Grupul PSD s-a opus, dorind să arate că empatizează cu deranjul la care vor fi supuși proprietarii de case de pe un segment de circa 500 de metri, cuprins pe acest traseu. La Aleșd s-a și protestat din cauza acestui traseu.

[eadvert]

Ilie Bolojan. Pe fundal, cele două variante. A fost aleasă cea mai apropiată de oraș.
Foto: C.C.

Ilie Bolojan a acceptat că fiecare dintre traseele propuse are avantajele și dezvavantajele sale, precizând că s-a deplasat în urmă cu zece zile la Aleșd, discutând cu localnicii afectați. Și a venit cu explicații: “Proiectanții au analizat în detaliu problemele ce ar putea apărea pe ambele variante. Fiecare are problemele ei, atât varianta 3, cât și varianta 2. Fiecare are câteva puncte critice, care presupun intersecția cu un drum județean, traversarea unor zone în care avem construcții și, sigur, trecerea fiecăreia pe lângă niște zone de locuit, precum și zona din amonte de oraș, care este, de fapt, uzina de apă a orașului Aleșd.
Propunerea este să avizăm varianta nr. 3, cea mai apropiată de oraș. Există o zonă critică, de 520 de metri, unde traseul trece printr-o zonă care s-a configurat în ultimii ani ca zonă de locuit. Acum 10 ani erau livezi, dar Primăria Aleșd a eliberat autorizații și s-au construit case, între timp. Nu sunt atinse de traseu, doar că traseul se suprapune pe o zonă care ar fi fost gândită ca o zonă exclusiv urbană, nu de trafic.
Pe bună dreptate, oamenii sunt nemulțumiți, deoarece vor avea un trafic mult mai mare și un nivel de zgomot mai ridicat.
Dar câștigurile pentru toți locuitorii orașului Aleșd și pentru cei aflați în tranzit sunt incomparabil mai mari și nu există nicăieri o zonă cu un impact mai mic. Am fost personal la o întâlnire cu locuitorii acelei străzi. Nu avem ce să facem, pentru că ori o facem, cu un mic deranj, așa cum se întâmplă cu toate proiectele, sau nu o facem deloc, care este varianta cea mai proastă pe care o putem decide.
Varianta 2 ar fi însemnat demolări de case, intrând într-o zonă inundabilă, cu statut de arie protejată, care ar fi necesitat alte tipuri de autorizări. Ar fi trebuit să demolăm toate casele construite acolo probabil fără autorizație, din cartierul de rromi. Sunt 1.000 de persoane care locuiesc acolo. Și mai e și problema costurilor”, a explicat Ilie Bolojan de ce optează pentru varianta 3, de altfel, cea mai scurtă.

Lider al grupului PSD din plenul Consiliului Județean, Felix Cozma a votat din mașină, profitând că ședința extraordinară a CJ, de marți, s-a ținut online. Cozma a luat cuvântul înaintea votului, pentru a explica de ce PSD nu vrea varianta de ocolire a Centurii Aleșd. Ulterior, Cozma a precizat pentru JB & BIHON că se deplasa spre București, în interes de serviciu, către Autoritatea Națională pentru Calificări.

PSD a votat împotrivă

Grupul consilierilor județeni PSD s-a opus, la votul din plen. “Va fi mai mult un drum expres care va trece tot prin oraș și care creează disconfort pentru locuitorii din acea zonă. A fost și un protest, recent. Credem că trebuie o analiză mai atentă și dvs (către Ilie Bolojan – n.red.) ați promis că veți face o analiză pentru cele trei variante. Dar nu întotdeauna criteriul acesta legat de bani, pe care l-ați invocat și în conferința de presă, este cel mai logic și normal să îl folosiți. Cred că trebuie să țineți cont și de doleanțele oamenilor”, a justificat Felix Cozma atitudinea grupului PSD. Cozma a participat la ședința extraordinară a Consiliului Județean dintr-o mașină, profitând de faptul că ședința s-a ținut online. Ilie Bolojan a ținut să îi mai transmită lui Cozma că după ce Autostrada Oradea – Cluj va fi finalizată, traficul de pe DN 1, din zona Aleșd, va fi mai puțin congesionat și va presupune mai puțin deranj pentru aleșdenii care locuiesc în proximitatea viitoarei Centuri Aleșd Sud.

Variantele 2 și 3 pentru Centura Aleșd Sud. A fost aleasă varianta 3, cea mai apropiată de centrul orașului, lungă de 6 kilometri.

Mingea intră în terenul CNAIR

După votul din plenul CJ Bihor, urmează analiza criterială de la CNAIR, unde se va aproba una dintre variante. Ulterior, se va trece la realizarea efectivă a studiului de fezabilitate, care va dura aproximativ 3 luni de zile, estimează Ilie Bolojan. Proiectant este Aquacons Oradea. “După obținerea tuturor avizelor de la cei care intră în zona traseului, vom trece la aprobarea indicatorilor și a coridorului de expropriere, apoi cererea de finanțare pentru bani europeni. Proiectul este prins în listă și are finanțarea asigurată. Estimăm că în vară vom putea demara procedura pentru proiectare + execuție”, a mai arătat președintele Consiliului Județean Bihor.

Trimite articolul

X
Taguri:
centura alesd ,
CNAIR ,
DN1 ,
felix cozma ,
ilie bolojan ,
psd bihor ,
varianta 3 centura alesd
46 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. dihorel says:
    January 19, 2021 at 7:59 pm

    Glossa,
    de Adrian Crish, ziarist la Dihoreanul si fan Bolo

    Avem un bărbat între noi şi lumina
    Ne luăm din luminile ochilor săi
    E blând precum plenul aproband centura
    Si aprig ca Crisul vuind printre văi.

    Pământul acesta l-a dat, într-o toamnă
    Aşa cum ne da Crisul apa, prevestind
    schimbarea la faţă a Alesdului şi-a Oradiei
    Asezari româneşti cu votanti orbecaind.

    Şi multe zăpezi l-au patruns prin chelie
    Si-atâtea adânci nedreptăţi l-au durut,
    Tăind pentru noi palnglici de strazi,
    El steagul Bihorului sus l-a ţinut!

    Reply
    • cornel says:
      January 20, 2021 at 3:21 pm

      Eu vreau sa vad un lucru,sa vedem cat e PIB-ul judetului, slariul mediu, marii investitori, cu cat a crescut populatia pana in 2024 la sfarsit de mandat, comparand cu 2020. Sa vedem cu cat creste bunastarea in judet, degeaba taiem iarba si turnam betoane cat timp suntem si vom fi la coada clasamentului. Aici se vede cati bani bagam in judet si cat il facem sa produca. Am mari dubii ca tunsul ierbi si betonul ne va propulsa pe locul 1 cum e Oradea in ‘storia” doar de face ‘storia” clasamentul.

      Reply
  2. cornel says:
    January 19, 2021 at 8:02 pm

    Deci omul asta e un dement, e in lumea lui, a zgarceniei, unde plm s-a mai vazut asa ceva faci cenntura direct printre case, dar linistea celor ramasi unde e? Cum se va traversa de pe o parte pe cealalta. Sau dupa mai demoleaza cateva sa faca pasaje, si uite ca iar au de lucru firmele casei 10 ani sa carpeasca centura . Unde plm in cartile lui Bloomberg scrie asa ceva , ca in halul asta se face o centura, pt bolovan oamenii, cetatenii nu conteaza parca are ura pe oameni. Sper sa faca centuri cat mai multe in judet sa simta oamenii ce l-au votat, cine a cretinul suprem.. De varianta prin casele tiganilor nu s-a atins ca vezi doamne deranjeaza romii, dar in romani bagam buldozerul. Sper ca cretinul asta sa nu ajunga prim ministru ca suntem terminati , garantat.

    Reply
    • cititor says:
      January 20, 2021 at 7:08 am

      unde? in Oradea de exemplu, langa Iosia si Rogerius centura trece langa blocuri la cativa metrii si au pus niste ziduri de betoane, spre Ciheiului au expropriat niste case, etc etc… si pasajul suprateran care e gandit pe Lapusului tot o sa treaca la cateva metrii de la ferestrele blocurilor, nu e prima oara cand se face smecheria asta, sa fie ieftin si “noi macar am facut ceva”, nu conteaza omul de rand ca pt casa aceea si pt linistea ce a visat sa fie acolo cati ani a lucrat… tot asa e in plan si in cartierul Grigorescu o centura cu Nojorid prin mijlocul cartierului, de ce nu se poate face un drum nou mai spre padure unde inca nu sunt case si de acolo sa conecteze cu pasajul?

      Reply
      • Adi says:
        January 20, 2021 at 9:06 am

        Si cartierul Grogorescu va fi distrus. Sa bagi traficul din Nojorid direct prin Grigorescu printre case. Alea sunt strazi ca de abia incap doua masini. Putea face cum ai spus pe langa padure pe langa cartier. Dar omul asta e in lumea lui paralela. Nici in Africa nu cred ca exista o asa gandire bolnava. Asta nu gandeste la viitor , sa faca mult si prost si ieftin. Deviem traficul de pe centura printre casele din Grigorescu. Bravo bolovane

        Reply
      • Adi says:
        January 20, 2021 at 9:09 am

        Cu centura din nojorid grigorescu, toate betele de legatura in aradului sunt consecinta ca pasajul pe centura a fost facut ieftin in loc sa fie pe modelul celui de pe borsului cu rampe de urcare. Si acum ca trebuie carpit nu cumva iese mai scump decat de il faceau de la inceput cu cap?

        Reply
    • Bbq says:
      January 20, 2021 at 7:47 am

      Stockton, California…cel mai bun exemplu pt tine

      Reply
      • Cornel says:
        January 20, 2021 at 10:40 am

        Adica? Nu stiu despre ce e vorba

        Reply
        • Bbq says:
          January 20, 2021 at 5:10 pm

          Acolo, in Los Angeles, Sacramento si alte mari orase californiene, trec autostrazi cu +4 benzi pe sens, printre case, blocuri, cladiri in general.Si pe margine au ziduri, garduri sau alte dipozitive de protectie fonica.

          Reply
          • cornel says:
            January 20, 2021 at 5:38 pm

            Da , autostrazi suspendate, prin oras, acolo sunt zeci de km, in Los Angeles au 1800km de autostrazi in oras, si aaici in Alesd, nu trec pe deasupra caselor, nu va avea panouri fonice, pt 500m se zgarceste, inteleg de trebuiau ocolititi 10km da. Am vazut ce e acolo, dar nu se compara cu carpeala de la noi, nu cred ca in Los angeles ai iesirea din casa direct in autostrada, cum e drumul expres la noi ca iesirea din curtea casei e direct in strada. Nu confunda ce e acolo cu Bolovanul

          • cornel says:
            January 20, 2021 at 5:40 pm

            Tu pui autostrazile din LA cu drumul expres din Ordea, eu n-am vazut autostrada in LA care pe margine are case si trebuie sa opresti masina sa te dai jos sa deschizi poarta sa o bagi in in curte. Ce face Bolovanul ti se pare ca seamana cu LA, cate strazi noi a facut Bolovanul cu 4-6 benzi in oras, la el toate drumurile au 2 benzi super inguste ca iti spargi oglinzile.

          • adi says:
            January 20, 2021 at 5:47 pm

            Compari Los Angeles care e cat 3 judete de la noi la suprafata cu Alesdul? Solutiile de acolo se aplica in Alesd, acolo doar un nod rutier de are suprafata mai mare ca Alesdul. Los Angeles are vreo 1800km de autostrazi in oras, nu are Romania atat.

  3. cornel says:
    January 19, 2021 at 8:06 pm

    Tot timpul cea mai ieftina, cea mai scurta, tepi, banci patrate din beton, tot ce e ieftin, de ce nu te imbraci cretinule ieftin de la second, si manca paine cu apa ieftin, la tine totul e ieftin, strazi ingustate, calitate zero, doar sa fie ieftin, stadion mic si ieftin, cred ca ai merita ars pe rug daca te vedeau cei care au cladit Oradea, cred ca daca tu faceai centrul istoric in 1900 toate cladirile aratau ca blocurile de garsoniere mici si ieftine, cred ca Oradea era ca un oras minier, un ghetou. IEFTIN

    Reply
    • gigi says:
      January 21, 2021 at 8:10 am

      In primul rand pt parcangiul asta nu conteza populati…..
      In al 2-lea rand taranu asta IEFTIN oare relizeaza ca refacand aceeas lucrare ieftina de mai multe ori iesie mult mai scump??? Exemple de lucrari ieftine si pe repede inainte care unele nici acum nu sunt gata avem din plin!!! Oare dealul ciuperca va fi o lucrare ieftina???? si cate alte exemple ar fi….
      Tavalugu de Slobozan stie una si buna….beton beton beton…si sanatate populatie da-o in pla.

      Reply
  4. Abaterea de la norme says:
    January 19, 2021 at 8:16 pm

    Este un drum E60!
    Sesizați CE.
    Pentrtu că nu este mobilitate, este un obicei prost.

    Reply
    • Faza lungã says:
      January 19, 2021 at 8:47 pm

      Consumatorul contează, nu fondurile.

      Reply
      • Foto Liu says:
        January 19, 2021 at 8:49 pm

        Și confortul.

        Reply
  5. Nicu says:
    January 19, 2021 at 9:54 pm

    Na voua democratie!!! Ati primit ce ati votat dragi bihoreni/alesdeni! Nu fiti tristi va fi si mai rau!!!

    Reply
  6. Ranger says:
    January 19, 2021 at 9:58 pm

    Ieftinel.

    Reply
  7. Cristian says:
    January 19, 2021 at 10:48 pm

    Trebuie să știți un lucru: dictatorul ăsta crede că poate să facă ce vrea în județ. Nu poate. Nu
    cetățenii sunt pentru el, el este pentru cetățeni. În Oradea a nenorocit strada Ecatetina Teodoroiu. Trotuar de 50 cm, cu stălpi în mijloc. Nu poți trece nici singur, da cu un cărucior sau copilul de mănă. Sunt case la care poți intra în curte pe o scară de metal, cum urcă alții in pod. Casele au valoare zero, nu le mau cumpara nimeni.
    Trebuie oprit. Nu il intereseaza de oameni, de pararea lor, doar de orgoliul propriu. Ce explicatie! Cica va fi favorabil celor care tranziteaza. Ma doare in cit de ei. Ar trebui sa tina cont de bihoreni, de locuitorii judetului. Pe la tigani nu a indraznit sa treaca. Il bateau aia de se caca pe el. Nu lasati nici un utilaj sa intre peste casele voastre. Noi am gresit in Oradea, fiti mai tari.

    Reply
    • cititor says:
      January 20, 2021 at 3:03 pm

      foarte bine punctat cu strada Ecatena Teodoroiu. Si eu de multe ori pe mai multe forumuri sau aici am mai specificat asta si totdeauna a venit una care transiteaza strada numai cu masina ca e foarte binevenita investitia… da, pt conducatori, dar cat a costa sa muti stalpii din trotuar, sa faci o scara mai normala, sa zicem in forma V, dar la majoritatea scariilor primele scari sunt din bordura, la unele aproape la Crisul trotuarul coboara si urca la fiecare intrare in curte… Clar acele case nu mai au valoare, nu la una am vezi de ani de zile ca e de vanzare dar nimeni nu le cumpara…

      Reply
  8. lili says:
    January 20, 2021 at 1:09 am

    Ajunge civilizatia si in Alesd, taranilor. Va creste iarba-n clop.

    Reply
  9. IlieBolovan says:
    January 20, 2021 at 8:44 am

    Meeeegaaaaa ceeenturii metropolitanoooo galactice Justin Cioca Ilieeee Bolovaaaann Aleeeeșdd Maaaarghitaaa și Oradeaaaaa văăăă facccc centurii printreeeee caseeeeee muahahahahaaaaaa

    Reply
  10. Laurean says:
    January 20, 2021 at 8:51 am

    Ăsta tratează și oferă județului condițiile magherniței insalubre în care a crescut, în subzistență, că e prea retardat să înțeleagă când faci cu adevărat economie la ceva. De fapt nu e vina lui, când crești pe alocație tot restul vieții devii un zombalau dement.

    Reply
  11. deal says:
    January 20, 2021 at 9:59 am

    E omul vostru din Birtin ,acum s-a intors la voi si va invata bunastare de Oradea.L-ati votat fratilor,bucurati-va.

    Reply
  12. drop says:
    January 20, 2021 at 10:29 am

    A sosit Zeul Bolojan si la voi, inchinati-va !

    Reply
    • Adi says:
      January 20, 2021 at 10:47 am

      Ti-ai scos limba din curul lui?

      Reply
    • yyy says:
      January 20, 2021 at 11:08 am

      Cmenteaza dropulaletul

      Reply
    • loll says:
      January 20, 2021 at 12:32 pm

      dar nu ca tine , care te inchini la dosul lui cu limba scoasa 🙂

      Reply
  13. Gabriel says:
    January 20, 2021 at 10:38 am

    Totul pt turisti, pt cei in tranzit, nu deranjam tiganii dar calcam in picioare localnicii. Nimic pt oradean si bihorean , totul pt cei ce tranziteaza, dar nici unul nu se muta aici toti se muta in Cluj din pacate. Asta e politica bolovanului

    Reply
    • Ovi says:
      January 20, 2021 at 11:58 am

      In oradea vin turistii, stau 2 ore, se holbeaza prin centru apoi se cara de aici. Cam asta poate oferi oradea post-bolojan. Dar in acest timp, calitatea vietii oradenilor a scazut. Avem betoane, avem aglomeratie, gropi, nesimtiti in trafic….etc. Oradea si-a pierdut acel spirit de oras viu, vesel. Multumim, bai bolojane. Acum e randul altora din judet sa simta “binecuvantarea” taranului de birtin. Pacat ca oradenii n-au fost atat de uniti ca cei din alesd.

      Reply
      • Cornel says:
        January 20, 2021 at 12:25 pm

        Oradea nu a reusit sa atraga cum e Clujul. Acolo mii de oameni se muta anual, chia de nu au centura si betoane in centru. Conteaza caliatea vietii, bunastarea cetateanului. Dar noi tot pe directia continuam, nu vede idiotul ca e gresita directia

        Reply
        • John says:
          January 20, 2021 at 9:12 pm

          Pierd mult timp pe drum și acum spera la metrou.

          Reply
      • Vasi says:
        January 20, 2021 at 12:27 pm

        Oradeanul vrea sosele sa isi poata tura tigaile aduse de dincolo si sa si-o parcheze in fata blocului. Atat vor cocalarii ramasi in oras. Pt ei Bolo e un zeu. Zeul lui drop

        Reply
      • Cornel says:
        January 20, 2021 at 12:30 pm

        Ce te astepti de la un taran crescut in noroi. Pt asta doar beton e visul lui. Si pt viniturile care-l sustin. Pt un asemenea om nu stie ce inseamna si sa apecieze Oradea.

        Reply
      • drop says:
        January 20, 2021 at 2:29 pm

        Ovi, numai prostii debitezi, mai bine te-ai muta in Cluj

        Reply
        • yyy says:
          January 20, 2021 at 2:45 pm

          Comenteaza dropulaletul

          Reply
          • drop says:
            January 20, 2021 at 6:10 pm

            hopa si yyy transexualul cu 3 p*zde, mare admirator a crimelor impotriva romanilor.

  14. Oradean says:
    January 20, 2021 at 11:09 am

    Sa nu uitam ca Bolovan a fost pentru o perioada Secretar General al Guvernului si a vrut sa faca ordine, zicea el, pe la RAPPS. Bucurestenii l-au expediat imediat, dar Partidul ia oferit postul de Prefect. Pupincuristii locali l-au primit ca pe un Zeu si l-au “umflat” cu pompa ani de zile ca sa manance si gura lor ceva. Au creat un Monstru malefic de care cu greu vom scapa ! Nu va pleca din Bihor, pentru ca e singurul loc in care poate sa faca ce vrea el. Asa ca nu vom scapa de el !

    Reply
    • drop says:
      January 20, 2021 at 5:42 pm

      Bolojan ar trebui sa va demoleze pe toti sa mergeti la Mang sa va dea casa , sa primiti ajutorul de stat. Va doare ca a ajuns Zeul judetului

      Reply
  15. salul de BOLO says:
    January 20, 2021 at 11:53 am

    mai bolovaneeee, de autostrada Oradea- Cluj ai auzit daca tot esti asa pus pe drumuri?????? In loc de autostrada el face express pana la Arad ….ca acolo au gasit ei ca e cea mai mare nevoie de un drum express…..pe un drum pe care se circula rapid si fara probleme. si drum printr-o zona protejata din PNA-Apuseni (ca deh..s-au saturat aia cu lemnele sa-si rupa camionele pe macadam). Realizati ridiculozitatea situatiei???????? DEGEABA FACI DACA NU FACI CE TREBUIE!! ….iar de nuna intentie nici nu poate fi vorba….. Proiecte facute cu pixul pe harta fara a tine cont de necesitatile si solutiile de care oamenii chiar au nevoie!!!
    Asta nu se opreste pana nu ajunge tot judetul o platforma betonata pe care sa traga linii de parcare pana la sfarsitul vitii….

    Reply
  16. Orădeanul says:
    January 20, 2021 at 2:53 pm

    Apuseni a m-ai avut un buldozer, care șa , bătut joc de comuna natală ! Și tot PNL-ST a fost.PDL e tot PNL. Așa că Bolo cum să facă un lucru care să îi aducă cinste și respect , mai bine unul de mântuială. In loc să zică lumea; Doamne dă-i sănătate o să zică Doamne………..! Se subantelege. Păcat că l-am apreciat până acum ,dar văd că sa înconjurat cu niste consilierii de 💩💩💩.

    Reply
  17. Betonarul says:
    January 21, 2021 at 12:04 am

    Abia astept autostrada Cantemir-Nufarului. Totul va fi super.

    Reply
  18. oradean says:
    January 21, 2021 at 6:48 am

    explicati-mi si mie de ce oamenii de rand expropriaza Bolojan la rand (anual minim 20-50 de case) si pe Selina nu reuseste, cum e exemplu cu terenul langa Peta, hm? Oamenii de rand se expropriaza simplu cu bani de nimic si daca nu place sa mearga la instanta si sa stea acolo ani de zile, iar o firma ca Selina nu se expropriaza si se asteapta instanta sa decide, despre un teren care a primit gratis de la Kiss Alexandru? o sa platim o suma uriasa pt Selina pt terenul respectiv iar in final mult mai probabil o si castige executarea Stadionului… bravo, asta da mentalitate

    Reply
    • Adi says:
      January 21, 2021 at 7:49 am

      Pulimea , fraierii pot fi expropiati. Cei cu bani nu, nici pe tihanii din Alesd nu ia expropiat, numai jegurile astea de noi ce platim taxe. In oras Zeul face totul pt turisti, vinituri si cei in tranzit. Restul muriti

      Reply
  19. sode says:
    January 21, 2021 at 10:23 am

    De stabor are frica , aia il ia la titau , amarastenii il voteaza, ca e singuru care face ceva maica , asa la mijloc cintura o sa se vada macar , o sa zica Eleijdenii , ca uite drumu aista a lu’ Ilie lo’ facut ala din Birtin de la Vad.
    Noah’ apu’ asta a votat boboru’ , asta are , sa invete minte data viitoare.

    Reply
  20. powered by Surfing Waves

    România

    Reacția lui Ilie Bolojan după ce CCR a decis ca declarațiile de avere să nu mai fie publice
    Curtea Constituțională a decis ca declarațiile de avere să nu mai fie publice, iar Ilie Bolojan spune că transparența în funcțiile publice a fost un câștig.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Cum s-a produs accidentul din Sarcău, în urma căruia două persoane au ajuns la spital
    Două persoane au fost rănite în dimineața zilei de miercuri, 29 mai, în urma unui accident rutier produs pe Drumul Național 19E, în afara localității Sarcău.

    BIHON Sport local

    Bihoreni medaliați la Cupa Casei Regale! Sportivii au fost premiați de o campioană olimpică!
    Vremea nu prea a ținut cu arcașii în weekendul trecut, când s-a desfășurat la Predeal Cupa Casei Regale, ediția a V-a, concurs organizat sub egida Federației Române de Tir cu Arcul.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON Sport local

    FOTO
    „Cap de afiș” la Cluj-Napoca! Adrian Maxim urcă în ring la „Ultimate Fighting Tournament”
    Luptătorul bihorean Adrian Maxim susține prima luptă din 2025, vineri, 30 mai, în cadrul ediției a 13-a a galei „Ultimate Fighting Tournament”, în parteneriat cu DFS - Dynamite Fighting Show.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Condamnată pe viață pentru crima de pe Oneștilor, Erika Duca a mai primit o pedeapsă pentru „țepe” cu telefoane
    După ce în urmă trei săptămâni primea pedeapsa maximă prevăzută de Codul penal român, detenția pe viață, pentru implicare în uciderea unei tinere pe care a obligat-o să se prostitueze, Erika Duca (28 de ani) a fost condamnată, joi, într-un alt dosar penal, de această dată pentru înșelăciune.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ADVERTORIAL
    Amintiri instant la cabina foto BW Photo Booth din Lotus Oradea
    Cauți o modalitate distractivă și rapidă de a păstra amintirile vii?
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.