„În perioada 03.01.2017 – 13.01.2017 se va derula acțiunea de închidere/deschidere an fiscal 2016/2017 astfel că, în această perioadă:
– în cadrul Centrului de relații cu publicul, la ghișeele 21-27 se vor încasa doar taxe fără debit (taxe timbru, taxe pentru emiterea certificatelor fiscale, avizelor şi autorizaţiilor de orice fel şi amenzi de circulaţie si/sau parcare plătite în 48 ore )
– contribuabilii persoane fizice și juridice care nu au achitate la zi obligațiile fiscale până la data de 31.12.2016 și care vor să solicite certificate fiscale care să ateste faptul că nu au datorii restante, vor putea să efecuteze plata acestora numai prin virament bancar sau mandat poștal
– declaraţiile fiscale de clădiri şi terenuri vor fi preluate în Centrul de relații cu publicul: ghișeele 1-4 – persoane fizice, ghișeele 5-6 – persoane juridice, respectiv ghișeele 9-10 – relatii cu publicul, urmând a fi prelucrate după data de 16.01.2017.
– vizarea fişelor de înmatriculare auto se va realiza sub rezerva depunerii declaraţiilor pentru stabilirea taxei auto însoţită de documentele primare aferente”, trasmite biroul de presă al Primăriei Oradea.
Începând cu data de 16.01.2017, încasarea impozitelor şi taxelor de orice fel, datorate bugetului local, se va relua prin personalul din cadrul Centrului de relații cu publicul, ghișeele 21-27, prin intermediul Sistemului de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea (www.oradea.ro), prin intermediul Sistemului National Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar (www.ghiseul.ro), prin intermediul aplicației MobilePay (utilizatori de dispozitive mobile cu sistem de operare android), prin unităţile Direcţiei de Poştă precum şi prin unităţile C.E.C, conform programului (orarului) fiecărei unităţi.
Citiți principiile noastre de moderare aici!