Pe lângă societatea de transport în comun, OTL SA, care a dat startul lucrărilor din Piaţa Unirii, au intrat pe şantierul de pe traseul căii ferate şi Electrica SA şi Compania de Apă Oradea.
Mai puţin şerpuită
Cu modificarea traficului din Piaţa Unirii, proiectul de înlocuire a liniei de tramvai prevede mici modificări de poziţionare. „În Piaţa Unirii – Independenţei aveam două S-uri, unul la biserică, din cauza benzii rutiere şi unul la Palatul Vulturul Negru. Acum, prin anularea traficului rutier pe acest segment, linia va fi montată drept. Mai rămâne un unic S, la Palatul Vulturul Negru”, detaliază Csuzi Istvan, manager OTL SA.
Mai mulţi în şantier
Pe lângă OTL, care înlocuieşte calea de rulare pe porţiunea de la Primărie la Parcul 1 Decembrie, pe strada Independenţei a mai intrat şi Electrică, pentru a îngropa nişte cabluri dar şi Compania de Apă, cu lucrări de anvergură. „Pe durata lucrărilor celor de la Compania de Apă, de la Vulturul Negru pe Independenţei, trebuie să oprim lucrările pentru a evita incidentele. Ei au de făcut săpături de până la minus patru metri pe Independenţei, şi dacă am lucra concomitent, ar putea apărea riscul surpării zidului de beton pe care-l turnăm noi, la o adâncime mai mică”, a mai zis Csuzi. În acelaşi timp, şi Digi îşi face săpăturile proprii, pentru canalizaţia subterană.
Şantierul OTL a început în 16 februarie şi în 16 mai ar trebui să fie gata. Csuzi zice că acest termen este uşor nerealist, din cauză că lucrarea la linii este întreruptă de cele adiacente. Un termen mai realist al revenirii tramvaiului în Piaţa Unirii este luna iunie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!