Aquaparkul Nymphaea s-a dovedit o găină cu ouă de aur încă din primul an de funcționare. Pe lângă că, în plin sezon estival, accesul s-a făcut, de multe ori, pe bază de… stat la coadă, obiectivul a adus administratorului încasări de 3 milioane de euro, din care 1 milion a rămas la ADP SA ca profit. 300.000 de turiști au călcat pragul aquaparkului, majoritatea din afara Oradiei, spune directorul, care apreciază că obiectivul de agrement și-a atins scopul pentru care a fost construit, ”aduce bani și e un vector de dezvoltare turistică”: ”ca urmare a realizării sale, 3 milioane de euro care plecau în altă parte și nu neapărat peste graniță, au rămas în Oradea”. Andrica pune pe seama magnetismului aquaparakului mai multe salturi în economia orădeană: creșterea încasărilor la grădina zoologică și numărul record de clienți pe care l-au avut hotelurile din Oradea anul trecut.
Coada, semnul civilizației?
Neplăcerea de a sta la cozi în tradiționala caniculă orădeană este o problemă pe care conducerea ADP o tratează ca pe un semn al succesului de care se bucură aquaparkul. Directorul spune că astfel de cozi se fac la orice obiectiv de succes din lumea civilizată. Totuși, pentru a limita statul degeaba în fața aquaparkului, ADP va institui un al 7-lea ghișeu, dedicat celor care își cumpără bilete online. În plus, ca o măsură de a crește numărul de clienți care pot intra, ADP a decis ca, pe perioada verii, să nu atribuie dulap copiilor sub 14 ani. Capacitatea aquaparkului e dată de cele 1850 de dulapuri. Cu noua măsură implementată, asta ar însemna că ar putea avea acces încă vreo 200 sau 300 de persoane. JB-C.GH.
Citiți principiile noastre de moderare aici!