Oradea. Oamenii de afaceri, Alexandru Mudura şi Szekely Lajos, boss-ii de la Lotus Center şi Grup West au alocat 50.000 lei ca bază de pornire pentru campania iniţiată de Fundaţia ProValoare pentru a-l aduce pe Moş Crăciun şi în casele în care mamele îşi cresc singure copiii. Conştienţi fiind că „Mă creşte singură” este un dureros adevăr care îşi lasă amprenta asupra copilăriei, asupra sufletului nevinovat al copilului care are nevoie, în primul rând de prezenţa şi dragostea ambilor părinţi, joi seara, la Restaurant Lotus, la invitaţia lui Alexandru Mudura, mai mulţi orădeni, cu potenţial financiar, dar şi cu inimă mare, s-au strâns în jurul unui pahar de vin fiert şi a unor bucate tradiţionale pregătite de bucătarii restaurantului pentru a dona sume de bani în fondul destinat mamelor care îşi cresc singure copiii.
De pe lista invitaţilor nu au lipsit: prefectul Gavrilă Ghilea, şeful Finanţelor, Ioan Mihaiu, consilierul local, Dorin Corcheş, proprietarul Benvenuti, Dan Pavel, luptătorul de K1, Sandu Lungu, dar şi Mihaela Govoreanu, proprietara lanţului de magazine 3G. Totodată, invitaţilor li s-a oferit posibilitatea de a achiziţiona o pictură semnată Neogrady Antal, tablou care face parte din colecţia personală a omului de afaceri Alexandru Mudura, un cunoscător avizat şi un fin colecţionar de obiecte de artă.
Tabloul a plecat, în urma unei licitaţii, în colecţia Mihaelei Govoreanu, care l-a adjudecat contra sumei de 1.500 de euro. „Anul trecut, la prima ediţie a acestei campanii au fost ajutate 240 de mame cu cei 70.500 lei care au fost strânşi. În acest an, peste 350 de mămici au aplicat pentru primirea ajutorului. Din păcate, nu toate întrunesc criteriile solicitate, astfel că în urma verificării dosarelor, au îndeplinit condiţiile 200 de mame care vor beneficia de acest ajutor, iar alte 50 urmează să aducă, în completare, documentele doveditoare.
Toţi banii strânşi vor ajunge, în perioada 11-16 decembrie, la mămicile care vor avea astfel posibilitatea să le cumpere micuţilor câte un cadou frumos de sărbători”, spune Beatrice Szuhai, responsabil marketing la Lotus Center.
J.B – V.B
Citiți principiile noastre de moderare aici!