„Au fost înregistrate un număr de 62 de sesizări (apeluri telefonice) pe diverse probleme cum ar fi: date spre soluţionare serviciului juridic, în număr de 19, fond funciar – 16, aplicare de sentinţe judecătoreşti – 1, solicitări audienţă -1, solicitarea oraganizării şedinţei extraordinare de consiliu local (la Brusturi) . Alte probleme semnalate şi date spre soluţionare serviciului coodonare instituţională: – 43, pe diferite domenii. Astfel, sesizări legate de activitatea la ghişeele diferitelor instituţii deconcentrate (Administraţia Financiară -2, OCPI -3, AJOFM-1, CJAS-1), acestea fiind soluţionate imediat – 7. Alte sesizări au fost legate de activitatea unor instituţii în număr de 5 , de exemplu CAS – neprimirea cardului de sănătate, respectiv Aeroportul Oradea – 1 (când se cor demara cursele externe?)”, conform raportului Prefecturii.
Instituția condusă de Claudiu Pop a mai primit telefoane cu sesisări privind termoficarea și întreruperile de apă caldă și căldură, acestea fiind direcționate către Termoficare SA.
Trei sesizări telefonice au avut ca şi obiect solicitări de introducere a apei şi canalizării în satul Păuşa, comuna Nojorid. Aceastea fiind de competenţa a altor instituţii , au fost repartizate acestora.
Totodată s-au primit solicitări de informaţii în domeniul pensiilor, solicitările fiind îndrumate spre Casa de Pensii Bihor.
Prefectura Bihor reamintește faptul că, cetățenii se pot adresa prefectului județului Bihor la numărul de telefon 0259-431.608, între orele 8-16 pentru soluționarea problemelor apărute în județul Bihor, care sunt de competența Instituției Prefectului județului Bihor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!