Tronsonul II cuprinde următorul traseu:
Pod Sovata – str. Oneștilor – str. Măgurei – Calea Aradului – str.Padișului – dig mal drept pârâul Peța – str. Făgărașului (mal drept pârâul Peța), până la intersecția cu str. Abatorului;
– Str. Făgărașului (mal drept pârâul Peța) de la intersecția cu Calea Armatei Române la intersecția cu str. Feldioarei;
– str. Erkel Ferenc (mal drept pârâul Peța) – str. Prieteniei – mal drept pârâul Peța – str. Peței – str. Depozitului – str. Ogorului (șoseaua de centură).
Acest traseu are o lungime de 5.740 metri, iar valoarea lucrărilor este de 316.000 de euro. SC Asfamix SRL este firma care a realizat lucrarea.
Lucrările la pista pentru biciclete Oradea – Berettyóújfalu au început în 2013, primul tronson fiind deja finalizat. El cuprinde 8.984 de metri și continuă pista pentru biciclete din localitatea Borș, de la intrarea în Oradea pe Calea Borșului până în Piața Ferdinand. Acest tronson a fost realizat de SC Drumuri Orășenești SA, iar valoarea lucrărilor se ridică la 900.000 de euro.
În prezent se află în evaluare pe SEAP achiziția lucrărilor pentru realizarea tronsonului III al pistei pentru biciclete de pe teritoriul municipiului. Acest tronson va avea 8.930 de metri și o valoare estimată de 325.000 de euro.
Traseul propus pentru tronsonul III reprezintă tronsoane intercalate cu scopul de a realiza o legătură între pistele realizate deja, dar și o legătură cu zona centrală și principalele instituții publice și unități de învățământ.
– Str. Podului – B-dul Ștefan cel Mare – str. Lacul Roșu – Parcul Mihai Viteazu – B-dul Dacia – B-dul Decebal până la Râul Crișul Repede = 4.150 m;
– Str. Barcăului de la intersecția cu str. Oneștilor – str. Lipovei = 1.170 m;
– Calea Republicii – Stadion, prin Parcul Petofi = 840 m;
– Ștrandul municipal – B-dul Magheru, prin Parcul Brătianu = 585 m;
– B-dul Averescu – str. Dragoș Vodă, până la noul pod rutier = 395 m;
– Parcul Bălcescu – Biblioteca Județeană – Pârâul Peța – str. Ov. Densușeanu (pe malul stâng al pârâului Peța) = 1.790 m.
Tronsoanele II și III ale pistei pentru biciclete de pe raza municipiului Oradea care face legătura cu pista din comuna Borș reprezintă prelungiri ale tronsonului I (pista pentru biciclete inițială).
„Realizarea lor a fost posibilă datorită economiilor realizate de municipalitatea orădeană, economii provenite atât din diferența de bani dintre valoarea estimată și valoarea contractată a contractelor, dar și din economiile realizate în timpul execuțiilor lucrărilor”, potrivit unui comunicat de presă al Primăriei.
Termenul pentru realizarea pistei pentru biciclete de pe raza municipiului este 30 septembrie 2015, aceasta fiind realizată prin fonduri transfrontaliere.
Citiți principiile noastre de moderare aici!