Congresul le-a oferit studenților prilejul de a-și demonstra cunoștințele și abilitățile tehnice, atât prin participarea la competițiile internaționale de inginerie a autovehiculelor „Professor C. Ghiulai”, cât și în cadrul secțiunii dedicate lucrărilor științifice studențești. Concursul a avut două secțiuni principale, „Dinamica autovehiculelor” (Vehicle Dynamics) și „Automotive CAD” (Proiectare în software-ul CATIA). În cadrul acestora, studenții din anul III și IV au participat activ, demonstrând un nivel înalt de pregătire și competență în domeniul ingineriei auto.
Studenți participanți:
Secțiunea Automotive CAD (Proiectare în CATIA):
- Ștefan-Alexandru Avasan (Anul III AR)
- David Iles (Anul IV AR)
- Bogdan-Mihai Mateaș (Anul IV AR)
Secțiunea Dinamica autovehiculelor (Vehicle Dynamics):
- Iulian-Petru Țicle (Anul IV AR)
- Alexandru-Ionuț Mureșan (Anul IV AR)
- Cătălin-Ionel Scurt (Anul IV AR)
Deși nu au reușit să urce pe podium, echipele s-au situat foarte aproape de nivelul celor mai bine clasate, evidențiind un potențial deosebit și o abordare profesionistă pe parcursul competiției internaționale.
Locul III în cadrul secțiunii de articole științifice
În cadrul secțiunii de articole științifice, George Octavian Onaca, Dragoș Maxim, Florin Bogdan Scurt și Casian Alexandru Toth au obținut locul III cu tema „Aerodynamics in Karting”.
„Acest rezultat subliniază angajamentul studenților și al cadrelor didactice ale Facultății de Inginerie Managerială și Tehnologică în susținerea cercetării și inovației în domeniul ingineriei auto”, a transmis Biroul de Comunicare al Universității din Oradea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!