Până la data limită au fost depuse 4 oferte, printre care se numără firma bucureșteană Erbașu (care construiește Sala Polivalentă din Oradea), asocierea orădenilor Drum Asflat și Trameco (aceștia din urmă au construit deja lotul Borș – Biharia și lucrează la lotul Biharia – Chiribiș), dar și compania turcă INȘAAT Ticaret și firma italiană Rizzani de Eccher Spa Italy.
[eadvert]
Lotul Suplacu de Barcău – Chiribiș are o lungime de 26,35 km. Contractul prevede construirea mai multor lucrări de artă, dintre care 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri, inclusiv un pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m – Pod peste lac de acumulare la km 6+655.60.
Oferte depuse pentru tronsonul de autostradă Suplacu de Barcău – Chiribiș
1. ASOCIEREA CONSTRUCTII ERBASU (LIDER DE ASOCIERE) – VAHOSTAV – SK A.S.
2. ASOCIEREA DRUM ASFALT S.R.L. (LIDER DE ASOCIERE) – TRAMECO S.A. – OPR ASFALT S.R.L. – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS S.A. – CITADINA 98 S.A. – LEMACONS S.R.L.
3. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA ITALY – ARTERA BLUE S.R.L.
4. ERG İNŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş
Valoarea estimată a contractului este de 503.687.042,75 lei fără TVA.
Durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.
Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentațiilor de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.
Trimite articolul
XStructura de rezistenta la “pod de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m ” e gata de ani de zile , sper ca nu face parte din caietul de sarcini.
-
Nu m-ar mira sa spuna ca aceasta structura este compromisa, dupa ce a trecut atata timp si sa fie nevoie sa o darame sa faca alta.
si acuma asteptam minim 3 luni pana anuntam castigatorul, dupa aceea celelalte 3 firme o sa pun contestatie, asteptam dupa judecatori un an sa anuleze castigatorul, alt 3 luni pana anuntam noul castigator si asa mai departe, si abia peste 2 ani cand ar trebui sa fie gata lucrarea firma care castiga o sa inceapa lucrul efectiv… cand firma o sa intra in insolventa, whatever numai sa nu lucreaza si o sa asteptam inca 2-3 ani pana reziliem contractul si iar o sa inceapa totul din nou?
-
Daca va uitatii pe google earth vdeti ca lucrarea este 50% realizata si aproape toti stalpii la viaducte si podete sunt in picioare si grinzile puse in mare majoritate. Podul este gata, se vede foarte bine, la fel si traseul, multe portiuni cu rigolele betonate etc.
-
cine tine cont de asta ca doar nu sunt banii decidentilor, daca sunt de la buget sau bani europenise poate face risipa de bani.
-
bine si cu asta ce ai vrut sa zici? majoritatea sunt facute de Bechtel acum 10-15 ani… Corsar sau cum s-a numit firma care a inceput din nou inainte de a rezilia contractul cu 2-3 luni n-a facut nimic, in ultima clipa a inceput sa faca ceva sa arata ca “lucreaza”…
nu stiu ce ai vrut sa zici cu afirmatia asta ca 50% e gata, ca ce a scris si “cititor” e adaverata, degeaba avem un guvern nou, tot asta e pasii ce fac numai sa nu avem autostrazi nici in 2050… vezi legatura Oradea cu A3, apropape de 1 an a fost strigat ca a castigat Strabag, se poate incepe lucrariile in timpul campaniei electorala, iar de atunci a fost atacat de 2 ori hotararea si CNAIR la sfarsitul lui februarie a fost obligat sa reevalueze ofertele, pe care nici pana acuma n-a facut-o…
-
Când zboară porcu’!!!!!
Atunci o să circulăm pe autostrada aia,da!
Lucrarea asta nu trebuie data strainilor tot cu forta de munca romaneasca se va face tot cu beton romanesc
Dar romanii vor fi subcontractori daca castiga un strain pentru ca nu isi vor aduce utilaje si materiale de exemplu din Turcia, de ce sa ia banii o firma italiana ori turceasca doar pentru ca vor promite niste preturi aiurea in detrimentul calitati ?
-
sau de ce nu are statul roman o societate de construit autostrazi cu capital majorirtar de stat ,care sa ia lucrarile prin icredintare directa, cum este si in Ungaria si probabil in alte tari ?
Este cumva o glumă/banc,românii,turcii sì italienii ? E un titlu bun pentru o viitoare ecranizare,cine știe poate v-a avea succes ca și Profetul,Aurul și Ardelenii…măcar în filme să vedem autostradă dacă nu în realitate pe tărâm românesc…