Marți a avut loc deschiderea ofertelor în licitația pentru atribuirea pachetului „Execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții Coridor de mobilitate urbană durabilă în piața Emanuil Gojdu din Oradea – Etapa I”. „Criteriul de atribuire a fost cel mai bun raport calitateţ-preț, iar valoarea estimată a lucrărilor este 91.368.147,55 lei fără TVA, durata contractului fiind de 24 de luni, transmite municipalitatea prin comunicat de presă.
[eadvert]
În asocieri
La licitație au fost depuse patru oferte, de către următorii ofertanți: asocierea Construcții Bihor – lider, Drumuri Orășenești S.A, MBS Group, Samus Tec SA, Abed Nego Com, Electrofor, Erad Devolepment și Terratest Geotehnic SA; asocierea Drum Asfalt – lider, Trameco, SC Zublin România SRL, DAS Traffic System, S.C Kaluna Srl, Abed Nego Com, Ritmoteh Srl; asocierea Electrogrup – lider, Da Vinci Construct &Proiect Srl, MIS Grup, SWARCO Traffic România; asocierea: Freyrom – lider, Leko Construct SRL, Construcții Erbasu S.A, Metabet CF SA, Ritmoteh SRL; Procons Group, Viarom Construct, DAS Traffic System.
Proiect complex
Proiectul este unul dintre cele mai complexe din ultimii 20 de ani care se va derula prin Primăria Oradea. Pasajul subteran din Piața Gojdu, dintre Catedrala Ortodoxă și Casa de Cultură a Sindicatelor, va avea deasupra o piață pietonală, care va lega centrul orașului Oradea, prin Parcul 1 Decembrie, de Cetate.
Implementarea proiectului „Coridor de mobilitate urbană durabilă în piața Emanuil Gojdu din Oradea„ ar trebui să rezolve deficiențele de trafic care afectează semnificativ transportul public, Piața Emanuil Gojdu fiind punctul de întâlnire a peste 80% dintre traseele de tramvai și autobuz din municipiul Oradea, apreciază municipalitatea.
Prin realizarea proiectului se vizează reorganizarea traficului în zona Pieței E. Gojdu și a Parcului 1 Decembrie, prin separarea fluxului de circulație rutieră de cea pietonală și liniile de tramvai prin construirea de drumuri cu benzi dedicate transportului public de călători și prin redirecționarea în subteran a altor fluxuri de circulație rutieră existente. Se va asigura în acest fel separarea acestui tip de circulație de liniile de tramvai pe întreaga lungime a acestora în zona proiectului, prin subtraversare – drumuri cu bandă dedicată pentru autobuze, sau prin treceri la nivel cu liniile de tramvai și se va reamenaja infrastructura rutieră la care se intervine în acest scop prin bretele și benzi de încadrare.
Trimite articolul
XCred ca va dura mai mult. Minim 36 luni…….Iar blocaje?
-
cel putin 6 luni 1 an se va sta din cauza descoperirilor arheologice, deja de 2-3 luni nu se lucreaza nimic langa catedrala pe acest motiv. SI INTREB CA DE ASTA SE VREA TAIEREA A 50-70 % DIN PARCUL 1 DECEMBRIE PARTEA SPRE cASA DE cULTURA PT A FI VIZIBILE BETOANELE ? Nu sunt de ajuns cate betoane vor fi aici neaparat trebuie taiat si parcul 1 decembrie?
-
Nu. Dupa Oradea vin Muntii Apuseni. Pana la judetul Cluj.
-
Nici o problema daca nu e gata in termenul stabilit, banii vor fi inapoiati din banii nostrii, firmele casei vor primii banii indiferent de la cine
O sa avem unde tura motoarele noaptea, tunelul are acustica buna
santuri antitanc vor impanzi o zona urbana centrala si o sa devina un loc prioelnic sinuciderilor. Cati vor muri aruncandu-se de pe malul santurilor? Cati copii scapati de sub control vor cadea in ele? Se vor imbraca marginile in garduri de protectie? Este centrul orasului si se doreste o zona urbana cu alei si parcuri la suprafata, nu? Sa dea Cel de sus sa fie bine ca sa nu fie rau!
Doar comentarii negative…bine ca nu ne-am nascut in Los Angeles…ca sa ne aruncam de pe fiecare pasarela! Eu sunt foarte multumit ca se va face!
-
Nu compara Los Angeles cu Oradea
-
In Los Angeles peste tot e plin de verdeata prin cartiere, periferii, inca au stalpi de lemn prin cartiere, asa cum e la noi la sate, stalpii de telegraf. Lumea e fericita nu se considera inferiori celor din orase betonate gen New York. In LA sunt cam 1800km de autostrazi, suspendate terestre etc. Orasul e cat 3 judete de la noi ca suprafata. Dar nu au disperarea celor din Oradea de a taia toata verdeata si a betona totul. Eu nu vad comparatia dintre Oradea si L.A. Acolo oamenii pot trai linistiti chiar daca arata mai rau periferiile, ma refer la betoane , decat la noi. Mai trebuie investit si in bunastarea locuitorilor, ma refer la buzunar, dar nu, noi ne multumim sa fim pe ultimul loc la nivel de trai si salarii din tara, dar avem betoane si betonam totul.
-
Los Angeles e o buda democratica, plina de betoane, oameni ai străzii și crima. De aia toți oamenii cu IQ > 50 se muta in Texas sau state mai moderate sau republicane de prin jur.
Oradea > LA
-
Daca tot sunt subterane de ce nu au acoperis sa fie acoperite complet si asa ar fi zona pietonala deasupra, altfel nu vad rostul lor, muta circulatia de la suprafata in subteran, semisubteran, exact ca parcarea de vis a vis doar pe un nivel, tot atatea locuri. Deci daca tot sunt subterane pai sa fie acoperite complet, asa ar fi ferite de zapada, ploaie, unde arunci zapada pe margini???? Plus nu inteleg rolul viitorului psaj la gara, ce rost are sa bagi soseaua pe dedesupt ca sa ai platou pt tigani deasupra, si sa nu mai ai parcare si statie taxi in fata garii. Toata lumea la gara vine cu masina ca are bagaje, daca va fi pietonala zona unde te lasa taxiul sau masina si vii jumate de km cu bagajele in mana, oriunde in lume masinile opresc in fata garii. Jur ca nu inteleg cum un dobitoc nebun aflat in lumea lui chiar poate sa faca ce vrea din acest oras?
Tot ce este complicat se blochează repede.
Am locuit in Anaheim, zona Los Angeles 8 ani…abureste-i pe ceilalti cu spatiu verde si etc…bucura-te ca se face ceva…cu siguranta se va adauga zona verde…domnu’ Adi…si comparatia cu L.A. a fost pricinuita de postarea celui care zicea ca vor fi sinucideri si ca o sa sara lumea de pe pasarelă…eram sarcastic!
-
650 mile de autostrada are L.A. – adica 1046 km…
După o ploaie sănătoasă de vară, tranşeele pe unde vor merge maşini se vor transforma în canale veneţiene ! Oricum, măcar suntem asiguraţi că dacă refacerea piaţetei de lângă teatru a durat aproape doi ani, pieţocul de lângă catedrală probabil va dura cam 10 ani.