Pentru realizarea acestei investiții a fost derulată o procedură de achiziție, fiind depuse oferte de către patru ofertanți:
[eadvert]
1. FLODOR TRANSCOM – ofertant unic, având ca subcontractanți pe PROEXCO SRL – EXPERTCOM – și ACOM DISTRIBUȚIE;
2. Asocierea formată din DRUMURI BIHOR – lider de asociere și LEMACONS – asociat având ca subcontractanți pe AL.SE.RO. IMPEX, ADENANDRA, RITMOTEH SRL și PROEXCO SRL;
3. Asocierea formată din GAVELLA COM – lider de asociere, DRUMING STUDIO SRL – asociat 1 și DRUMURI ORĂȘENEȘTI SA – asociat 2, având ca subcontractant pe RITMOTEH SRL;
4. Asocierea formată din CONSTRUCȚII BIHOR SA – lider de asociere și AQUACONS – asociat 1, având ca subcontractanți pe ACOM DISTRIBUTIE și DRUM CONSTRUCT.
Valoarea estimată a contractului este de 7.571.261,12 lei fără TVA.
„Conform proiectelor municipalității, pe strada Dunărea în zona instituțiilor vor fi permise accesele auto în curțile acestora, statuile din zonă vor fi protejate și scoase în evidență, iar iluminatul va fi pe led. Lungimea totală a străzii este de 447 m. Modernizarea și pietonalizarea străzii presupune:
– amenajarea din piatră naturală a trotuarului pe strada Dunărea, la fel cu cea folosită în zona adiacentă, urmărindu-se integrarea în cadrul existent;
– amenajarea unei piațete între carosabilul propus și clădirile din partea sud-estică a zonei studiate;
– asigurarea relațiilor auto, corelat cu circulația derulată în zonă (strada Republicii, capăt de pietonală și magazinul Crișul), în așa fel încât să nu fie afectată în niciun fel activitatea instituțiilor din zonă pe străzile adiacente;
– amenajarea peisagistică a întregului spațiu public; – plantarea de arbori și arbuști, cu grad ridicat de retenție de CO2, precum și pentru umbrirea spațiului pietonal și a spațiului de odihnă și recreere;
– implementarea unui sistem inteligent, automat, de irigare a spațiilor verzi;
– dotarea spațiului public cu mobilier urban specific, inclusiv mobilier cu funcțiuni de tip smart city, avându-se în vedere păstrarea spațiului pentru circulația auto și pietonal în condiții de siguranță;
– realizarea unei piste de biciclete de-a lungul străzii; – realizarea iluminatului public inteligent, corelat cu noile funcțiuni proiectate;
– îngroparea cablurilor în subteran;
– realizarea sistemului de supraveghere video;
– dotarea trotuarelor și spațiilor pietonale cu elemente de mobilier urban”, a transmis municipalitatea printr-un comunicat de presă.
Pietonalizarea parțială a străzii Dunării din Oradea, în dezbatere publică
Trimite articolul
XSi parcarea unde o mutati?Ca cea de la judecatorie e mai tot timpul full. Cu ce v-a deranjat acolo parcarea????
-
Vor sa umpleti parcarea de pe Brasovului… Dar si locurile de pe Dunarii sunt cu tichet… Le place numa sa arunce cu bani, sa mai primeasca bani firmele apropiatilor din primarie! Nu vezi in randari, ca au bagat spatii verzi fara rost? Acolo sunt destui copaci vechi care tin suficient spatiu verde pentru acea strada…
-
Pe aia or sa-i taie…
-
Ce minune, nu îi avem pe abonații notorii: Erbașu, Selina, Dumexim, Abed Nego…
Alt proiect inutil. Doar sa-i faca un mare bulevard la sotia lui Birta, patroana de la Alegria, sa vina turistii. Ce nu face Birta pentru ea
-
Daca trebe demoleaza orasul Birtasul.
In sfarsit o reabilitare ce imi place, in spirit occidental. Spatiile verzi de relaxare sunt necesare pentru cei care vin la institutiile adiacente, buletine, pasapoarte, pensii, chiar spital. Pacat ca pistele de biciclete sunt de forma, nu au continuitate, incep si se termina nicaieri. Sunt doua parcari la 100 de metri, nu moare nimeni de la asa distanta, dimpotriva. Incet, incet, sper sa se incheie era masinilor.
-
Si cand vin cei cu handicap, nedeplasabili, ai vazut cum sunt cei care vin la comisia de handicap de acolo? Acum or sa aiba pietonala sa zburde pe acolo tembelul naibii. Tu crezi ca va arata ca in randare, nici un proiect nu arata la final ca in randare.
-
Randarile nu sunt respectate nicaieri in lume 100%. Ai doua benzi, ca si acum, doar ca sunt grupate, e suficient. Dispare parcarea in detrimentul spatiilor de relaxare, nu e o tragedie. Comisia de handicap vine la domiciliu in cazuri severe. Eu macar cand critic o fac cu argumente, tu, tipic celor care urasc orice transformare, o dai in personal.
-
Bani risipiţi în detrimentul cetăţenilor. O mare prostie şi bătaie de joc să desfiinţezi parcarea într-o zonă plină de instituţii de interes public. Mereu era plină parcarea.
parcarile etajate sunt mai ieftine si mai spatioase decat parcarile din strada. mersul pe jos face piciorul frumos. cei care locuiti in oradea si nu trebuie sa faceti naveta din afara orasului, sa stiti ca aveti tramvai la Crisul 🙂
-
Daca o sa mai gasesti loc tembelule, deja sunt pline , de unde si masinile de pe Dunarii tembelule?