Primăria anunță că va moderniza Calea Clujului prin lărgirea carosabilului de la două la patru benzi, pe tronsonul cuprins între girația de la pasajul suprateran peste calea ferată și intrarea în Oșorhei. În opinia primarului Florin Birta, dublarea numărului de bezi și montarea de separatoare pe axul drumului e soluția pentru anularea ambuteiajelor.
[eadvert]
„Circulația pe drumul de la pasajul suprateran până la intrarea în Oșorhei este de multe ori foarte aglomerată și cu multe blocaje. Pentru rezolvarea parțială a acestei probleme, venim cu propunerea de lărgire a străzii de la două la patru benzi, crearea unei piste de biciclete și a unui trotuar pietonal. Una din cauzele ambuteiajelor e faptul că, de multe ori, mașinile care vin dinspre Oradea și doresc să facă stânga la firmele dintre Oradea și Oșorhei, trec peste linia continuă. Astfel, prin această modernizare axul central dintre cele 4 benzi va fi marcat cu panouri New Jersey, care nu vor mai permite virajul stânga peste linia continuă, iar la intrarea în Oșorhei va fi amenajat un sens giratoriu, pentru ca toți cei care vor veni din Oradea și vor dori să facă stânga, să poată merge până la sensul giratoriu și să se întoarcă înapoi în zona firmelor. Totuși, aglomerația va fi redusă total doar când va fi gata centura ocolitoare a comunei Oșorhei”, a precizat primarul Florin Birta.
Consiliul Local a aprobat documentația de avizare a lucrărilor, indicatorii tehnico-economici, dar și coridorul de expropriere aferent lucrării „Modernizare str. Calea Clujului – tronson girație pasaj peste calea ferată – intrarea în Oșorhei”. Proiectul mai conține și amenajarea unei piste de biciclete cu două sensuri și trotuare. La intrarea în Oșorhei se va amenaja un punct de întoarcere, o girație.
Trimite articolul
XAcolo nu e linie continua intre Oradea si Osorhei, se poate vira stanga la firme, sau stanga spre oras dinspre firme. Birta esti varza, esti complet pe dinafara. Se vede ca e proiectul lui Bolojan si tu il prezinti. Vai de capul tau, linie continua, mai schimba si tu traseul ca doar ruta Sanmartin primarie o faci, in rest nu faci nimic, doar figuratie
Patru? Io vad doua benzi fiecare zi.
Mutam aglomeratia la intrarea in Osorhei.
-
Propun sa inchida circulatia complet din Oradea catre Osorhei. Sa circule care vrea prin Alparia + Cheriu.
Ce stanga calului!
Cu o banda pe sens ca in acest moment nu va place, continuu comentati ca e aglomerat, ca se blocheaza traficul la iesire din Oradea.
Acum, daca largeste soseaua la patru benzi, iar nu va convine. Tot timplu doar bateti din buzele pi..i.
Mancati rahat contiuu.-
Bravo.Esti destept ca Birta.
-
sa va aglomera la sensul giratoriu; dar nu stiu unde o sa fie loc de atatea benzi acolo …
-
Expropiem. Asa e peste tot ii lasa sa faca casele si firmele pana in drum. De ce nu ii obliga sa lase o distanta ca pe viitor sa poti largi.
-
Expropiem pana la Muntii Apuseni. Numai beton, vrea beton peste tot nenorocitul chel din Birtin, nascat la grajd.
-
De la Osorhei prin Wireless
O investitie inutila si care va crea haos pana la finalizare… Concomitent se realizeaza si centura ocolitoare a comunei Osorhei. Adica, doua investitii care au aceeasi finalitate: fluidizarea traficului la iesirea din municipiu. Un dum cu 4 benzi pana la Osorhei va incarca insa traficul in interiorul comunei pentru ca oradenii nu vor mai urma ruta ocolitoare, ce va avea doar 2 benzi. Doar traficul de pe centura va urma traseul de ocolire. Mai corect ar fi sa faca o centura cu 4 benzi, pe langa care sa fie si pista de biciclete. Asa nu ar mai fi bagate in mocirla nici firmele de pe Calea Clujului si nici traficul nu ar mai genera cozi pana spre centrul orasului in orele de varf. Si nici nu ar mai fi aruncati bani aiurea. Dar asa se intampla cand nu exista viziune, chiar daca stai calare pe un sac de bani. Sunt impotriva largirii DN 1 pe tronsonul Oradea -Osorhei pentru ca lucrurile se pot face mult mai bine altfel. Vreau centura ocolitoare pentru Osorhei cu 4 benzi, care sa preia si traficul din Oradea. Propun sa cream un grup de actiune pentru a ii opri sa mai faca prostii pe banii tuturor.
-
Cand poate sa fure bani nici o investitie nu e inutila!
Solutia propusa primariei Oradea pentru zona functionala Oradea-Osorhei a fost cu drumuri colectoare inca din anul 2007.
Aceasta este solutia corecta! Din pacate Bolojan si ai lui au facut si fac numai ce vor ei!Va mai aduceti aminte de sensul giratoriu de la intersectia Nufarului-Aleea Salca?