În total, pasajul va fi acoperit cu 51 de grinzi. Totodată, muncitorii mai au de forat încă 16 piloți din totalul de 374.
„Luni s-a încheiat şi forarea ultimilor 16 piloţi din cei 374. În ceea ce privește stadiul lucrărilor, s-a ajuns la un procent de realizare de 70%, stadiul fiind identic şi la lucrările de la Podul Dacia. Aici s-a finalizat decaparea asfaltului din zona șinelor de tramvai și s-au montat bordurile”, a transmis primarul Ilie Bolojan.
Podul Dacia și Pasajul Magheru, la 70%
Municipalitatea transmite că ambele lucrări sunt finalizate într-un procent identic, 70%.
„Pasajul Magheru este una dintre cele mai complexe lucrări care se desfășoară în acest moment în Oradea, în cadrul proiectului «Soluția inovativă pentru a crea undă verde pentru tramvai pe Podul Dacia – B-dul Magheru», care include și reorganizarea Podului Dacia la trei benzi de circulație și reabilitarea acestuia”, transmite municipalitatea.
Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în 17 septembrie 2019, termenul estimat pentru finalizarea lor fiind septembrie 2020. Valoarea contractului iniţial este de 14.511.433, 94 lei (fără TVA).
Lucrările sunt realizate de asocierea de firme formată din: SC Freyrom SA (lider de asociere), SC Procons Group SRL (asociat), SC Integrated Road Solutions SRL (asociat), SC Electro Excel Green Consulting SRL (asociat) și SC Abed Nego Com SRL (terț susținător).
Trimite articolul
Xintrebarea e:dupa ce va fi gata va rezista 5 ani fara sa intre in reparatii capitale?
-
Esti naiv baiete, stai sa vezi la prima ploaie.