Deși inaugurarea pasajului a fost programată la ora 15:00, momentul a fost amânat aproape 20 de minute din cauza faptului că muncitorii nu au finalizat la timp ultimele marcaje rutiere. Cu toate acestea, cei câțiva zeci de șoferi au așteptat cu nerăbdare deschiderea traficului. Atât la intrare în pasaj, cât și la ieșire din aceștia, cei prezenți au claxonat atât de la ieșire, cât și la intrare în pasaj.
În cursul zilei de vineri, 18 aprilie, primarul orașului (Florin Birta – n.red) a precizat că în dimineața zilei de sâmbătă muncitorii vor finaliza marcajele, însă, acest lucru nu s-a mai întâmplat. În continuare, muncitorii mai trebuie să finalizeze lucrările care vizează zonele pietonale și pistele pentru biciclete, care vor fi efectuate în următoarele două săptămâni.
Întregul proiect a fost finalizat cu aproape un an mai devreme față de termenul contractual, stabilit pentru martie 2026.
Trimite articolul
XSuper! Eu am văzut austrieci și olandezi care claxonau de fericite că se mută în Oradea pentru că a crescut mult nivelul de trai.
Bolojan președinte!
de bloc.
-
daca ar durea prostia…. si daca s-ar mai adauga durerea si la frustrare….
Kaka-Maca, oricum nu ajută la nimic…
-
Deviaza toata circulatia de pe autostrada si centura in piata Unirii. Toata lumea ce vine in oras , toti merg in piata Unirii. Piata Unirii trebuie sa fie nodul principal de legatura pentru toate directiile si rutele din oras. Acum urmeaza largirea str Vladimirescu, Avram Iancu, Armatei Romane, si toate strazile din centru la 4 benzi , ca sa suporte tot traficul din oras
-
Sper că și autobuzele vor circula ca înainte să nu mai meargă roată!
Mare lucru
Unde sunt aia ca nu pot vira stanga? Pai poti vira stanga direct in perete, doamne cata prostie la oradeni. Scopul e autostrada sa aiba legatura directa in piata Unirii
-
Păi daca scopul este de a descongestiona si de a circula rapid dinspre exteriorul catre centrul orasului, atunci nu se pune problema ca sa virezi stanga.
Ca asa a fost gandita treaba.
Ce rost ar fi avut pasajul prin care sa circuli rapid catre Centura orasului daca iri mai faceau alte intersectii semaforizate ( banuiesc ) ca sa faci la stanga ??
Fa dreapta, du-te in sensul giratoriu, intoarce si du-te unde muschiul tau doreste !
Dar te-au scos din confortul tau zilnic si din cele 2 – 3 trasee pe care le stiai urma inainte, iar acum pentru tine inseamna o bataie suplimentara de cap.
Nu ?-
“Fa dreapta, du-te in sensul giratoriu”
Cand o sa vezi ca traseul de la , pana la si in sensul giratoriu e mult mai aglomerat decat era inainte sa nu te miri. Halal descongestionare. Faci aproape 1 km in plus, (cam 400 de metri pe ambele sensuri) cu poluare in plus ca valoare adaugata. Se vede ca esti doar un sofer de bus, mai mult nu te duce capul. -
Da, clasica teorie saptezecist-nouazecista de mobilitate urbana, largiri, traversari. Paradoxal occidentul a realizat ca asta e solutia gresita si acum indreapta eroarea. Benzi desemnate pentru transportul in comun, piste interconectate de biciclete, alternative comode pentru a lasa automobilul acasa. Cum noi nu mai monitorizam zgomotul si poluarea, e bine si asa, cu “cocia” peste tot, altfel nu te mai voteaza electoratul fidel dar mediocru.
-
“Fa dreapta, du-te in sensul giratoriu”. Intrebarea e: ma vei lasa, tu ala care vei trece pe Decebal cu viteaza marita, fara sa te mai opreasca semaforul? Ca banda de accelerare n-am. Si daca am norocul sa ma lase cineva si pe mine sa ma intercalez, ma duc sa fac coada la Emanuel, de parca n-ar fi si acum destula, cand eu am treaba la piata Decebal sau la gara. Si da, un proiect municipal care scoate utilizatorii din “confortul zilnic” e un proiect mai mult decat inutil. Poate mintea ta sa priceapa ca exact confortul cetateanului trebuie sa fie scopul tuturor investitiilor dintr-un oras in care acesta locuieste si in care plateste taxe? Iar nu fotografiile instagramabile si profitul firmelor de constructii? In fine… Mari asteptari n-am.
-
La prostime tine treba asta daca ai fi sofer de autobus ai sti ca in orasele dezvoltate cum e Cluj, Iasi, Brasov sunt benzispeciale de autobus. Un pasaj care rezvolva treaba alungand soferii pe alte rute, e un esec. Dar noroc cu prostalaii ca tine ca , nu duce lipsa Oradea de voi
-
DA.
Banda specializata doar pentru troleu si autobus de la intrarea dinspre Floresti si care se ….. termina brusc la intersectia cu str. Clinicilor.
De acolo sta si turismul.blocat impreuna cu autobusul pe cate doua benzi.
Macar daca ar inainta mijloacele de transport….
Dar dim pacate vorbiti pe nas….-
Doar ca busul nu o ia pe Clinicilor, are banda desemnata (in ambele sensuri) pe Memo si apoi pana in Marasti. Bus dupa bus, faci 17 minute din centrul Clujului pana in Floresti sau viceversa.
-
Minti sofer de bus. Nu cunosti Clujul. Minciuna e in sange la adulatorii lui Bolojan
-
-
-
Nici.la noul pasaj ludl nu se va face stanga. Ideea e ca tot traficul de pe autostrada sa ajhnga in piata U irii si la pasaje in Civic. Acolo d hubul de unde poti sa o iei in orice directie. Si 4 benzi pe Armatei ca si centura sa dea direct in piata Unirii.
Dar pentru pietoni este închis, probabil încă nu e gata…
-
Pietoni? In oradea? Ce cauta aici? Tu chiar te asteptai ca pietonii sa fie prioritate pentru gasca din pmo? Really?