Alături de institutiile mai sus menţionate în proiect mai participă şi Instituţii Educaţionale din Olanda,Anglia,Finlanda şi Italia.
Finalitatea acestui proiect este de a implementa o noua metodă educaţională de predare. Această metodă, care are la bază conceptul Storyboarding, presupune complectarea unui şablon cadru, care impune o introspecţie trecută, prezenta şi viitoare a subiectului propus. Iniţiatorul acestui concept este prof.dr.Bill Law pe care proiectul îl are ca invitat în cadrul întâlnirii. Ca model de aplicabilitate al conceptului prof.dr.Bill Law propune împărtăţirea exeperienţelor personale pentru dezvoltarea educaţională în consilierea pentru carieră.În cadrul Comunităţii de Practică care se formează zilele acestea, fiecareţară participantă îşi va prezenta propria contributie la produsele finale ale proiectului.
Rezultatele Comunităţii de Practică din România sunt diverse şi complexe – de la articole jurnalistice publicate în ziarele locale, sau articole ştiinţifice publicate fie în reviste de specialitate din străinătate fie pe site-uri ale altor comunităţi de practică din cadrul Universităţii din Bucureşti – până la redactarea unui ghid complet de abordare a metodei Storyboarding în procesul de predare-învăţare-evaluare în cadrul sistemului educaţional românesc.
Toate acestea au fost posibile prin implicarea continua si sustinuta a tuturor membrilor Comunităţii de Practică.
Citiți principiile noastre de moderare aici!