„În prezent, stadiul fizic de realizare a structurii de rezistență a ajuns la 90%. Lucrările sunt în grafic și sunt speranțe să fie finalizate la finalul lunii octombrie, termenul de execuție fiind noiembrie 2020”, transmite Administrația Domeniului Public SA, prin comunicat de presă.
Într-o săptămână
„În aceste zile, se lucrează la structura din beton a terasei, mai exact se toarnă beton pe casa scării și sunt construiți parapeții. Etapa aceasta estimăm că se va încheia săptămâna viitoare, în jurul datei de 10-11 august”, apreciază directorul Administrației Domeniului Public Oradea, Liviu Andrica.
În paralel, sunt derulate lucrări pe partea de instalații interioare, pentru hidranți, instalații electrice de curenți tari, slabi și semnalizare, finisaje pe casa scărilor și în spațiile tehnice, precum și finisaje la pardoseli (montat gresie etc).
[eadvert]
Parcarea de pe str. Brașovului, situată între Spitalul Militar și magazinul Crișul, este prevăzută cu 395 de locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități. Suprafața construită a viitoarei parcări are o arie de 2.142 mp, în timp ce suprafața utilă ajunge la 7.740 mp.
Construcția va avea cinci niveluri supraterane: un demisol, parter, trei etaje de parcare şi o terasă. La etajul 2, este prevăzut un acces pietonal, printr-o pasarelă supraterană peste strada Braşovului, care a fost deja montată, fiind conectată cu Magazinul Crişul. Costurile pasarelei sunt suportate de către Magazinul Crișul.
„Intrarea și ieșirea din parcare se va face din strada Brașovului, prin amenajarea a două benzi suplimentare. Accesul pietonal la parcare va fi dinspre strada Brașovului, prin intermediul a două intrări, ambele dotate cu câte un ascensor, având o capacitate de 8 persoane. Funcțional, parcarea este împărțită în 11 sectoare corespunzătoare fiecărui seminivel, unul fiind la demisol, celelalte, la parter, etaje și terasă. La nivelul parter se află punctul de control și barierele pentru intrare-ieșire”, mai zice Andrica.
Valoarea parcării este de 15,5 milioane de lei, fără TVA, finanțarea lucrărilor fiind asigurată de către Administrația Domeniului Public SA Oradea.
Trimite articolul
XFoarte rău! Oradea tre sa aibă drumuri neasfaltate ca sa răsufle pământul; și cât mai puține parcări. Prin centru se circula cu mașina, nu cu piciorul. Ia sa ne uitam un pic la Bălți, Republica Moldova sau Chernobil, Ucraina…nu la Viena și Starssbourg și astea rele
Ce trigger o sa-si dea pesedeii ca structura e din “beton”.