„Pentru a oferi un aspect mai îngrijit zonei urbane şi ţinând cont de lucrările de reabilitare efectuate în municipiul Oradea în scopul îmbunătăţirii aspectului imobilelor din oraş, Primaria Oradea intenţionează să desfiinţeze mijloacele publicitare/de afişaj neîntreţinute sau amplasate pe imobile- clădiri sau terenuri – aflate în stare de degradare din Oradea”, se arată într-un comunicat al municipalităţii.
Până la această oră au fost identificate 30 de astfel de amplasamente, urmând să fie identificate şi alte locaţii de acest gen. Primăria va notifica beneficiarii mijloacelor de afişaj neîntreţinute sau amplasate pe imobile aflate în stare de degradare pentru desfiinţarea acestora.
În situaţia în care aceştia nu se vor conforma, va trece la procedura de desfiinţare pe cale administrativă, conform dispoziţiei Primarului nr. 2419 din 03.08.2010, fără sesizarea instanţelor judecătoreşti şi pe cheltuiala beneficiarului mijloacelor publicitare.
C.C.
Citiți principiile noastre de moderare aici!