Un orădean reclamă că de patru luni aşteaptă că cei de la service să vină să-i reprare masina de spalat cu atât mai mult cu cât a şi achitat în avans suma de 335 lei. „Maşina de spălat care este în postgaranţie s-a stricat în urmă cu patru luni şi pentru că în garanţie era la firma Mega Service am apelat tot la ei pentru a o repara. Un domn care s-a prezentat Mihai Siminia a venit acasă la mine, a văzut maşina de spălat şi a spus că reparaţia costă 335 lei.
În plus, am plătit 25 lei taxa de deplasare. Am mers şi eu la sediul firmei unde am plătit cei 335 lei, am primit o chitanţă şi mi-au zis că în câteva zile vin să repare maşina. De atunci au trecut patru luni şi nu a venit nimeni. Am tot dat pe telefoane dar îşi tot schimă numărul de telefon. Într-un final am reuşit să dau de cineva la firmă şi iar mi-au promis că vor veni, dar nu au venit. Am fost şi la sediul firmei dar şi-au schimbat şi sediul”, ne-a spus Nicolae Roşu, care încă mai aşteaptă ca cineva să vină să repare maşina de spălat.
Bărbatul a făcut reclamaţie şi la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
Sfaturi
Protectorii consumatorilor spun că vor merge la firma respectivă şi vor încerca să rezolve problema. Comisarii CJPC atrag atenţia consumatorilor asupra faptului că atunci când duc un produs la reparat să solicite neapărat un bon de comandă. „Trebuie să se specifice termenul de execuţie şi orice reparaţie nu execută decât cu acordul proprietarului”, ne-a spus comisarul şef al CJPC Traian Bejan.
Citiți principiile noastre de moderare aici!