Oradea Transport Local lucrează noaptea, când nu e trafic, la curățarea și șlefuirea liniilor de tramvai din oraș. Operațiunea e necesară pentru o rulare mai lină a tramvaielor și pentru a menține starea tehnică a garniturilor. O linie fără denivelări înseamnă o mai lungă durată de viață a suspensiei la tramvai, mai puține zgomote și vibrații pentru pasageri.
[eadvert]
Utilajul cu care se lucrează a ajuns azi-noapte la 11:00 în Oradea, tehnicienii l-au pus la lucru pe Decebal spre Biserica Emanuel. „Am început la 23:30 și până la 4:30 am terminat cam 700 m linie de cale simplă. Azi noapte nu am avut reclamații legate de zgomot, utilajul stă în limita a 80 – 90 decibeli”, ne-a transmis OTL SA, prin directorul Tehnic Cosmin Nicoruț. Pe rând, vor fi curățate toate liniile de tramvai din Oradea.
E de așteptat, totuși, să apară reclamații când se va lucra pe Olimpiadei, de exemplu, acolo unde casele sunt foarte aproape de calea de rulare.
Utilajul a fost adus de la firma Italia Mecno Service, cu care OTL are contract pentru polizarea a de 3500 linie de cale simplă. Sunt prinse în acest contract tronsoanele Olosig – Gară – Cele 3 Crișuri – Pod Dacia respectiv Olosig – Biserica Emanuel – Primăriei – Casa de cultură.
Trimite articolul
XImpresionant!
Dar sa stiti ca tramvaiele nu fac zgomot absolut deloc, mai ales pe traseele din centru unde nu circula. Si nici nu vor circula o buna bucata de timp.
Pana o sa circule din nou, sina va fi numai buna de slefuit din nou, din cauza ruginei….
Mai bine ar astupa gropie peste trecersa linia tramvaiul intersectia transilvania cu selimbarului că-mi rupe masins
-
Și la trecerea peste linia de tramvai pe Borșului de langa Master…
-
.., si la intersectia T. Vladimirescu cu Decebal!
Nu tăiați şi frunze la câni?
-
Îți aduc foarfecă? Dar va fi din aia neascuțită, nucumva să te tai… Se vede că nu ai călătorit în ultimii 3 ani cu tramvaiul și nu stai pe aceste străzi să auzi de ce este nevoie de acest procedeu…
-
De faza aia s-a trecut deja. Alte idei mai ai? Văd, că te pricepi, @habarnistărăudetot.
Ce bine ar fi daca cineva s-ar gandi si sa acopere craterele formate pe langa liniile de tramvai!!! Segmentul de cale , pe care nu circula acum tramvaiul (cel putin str. Republicii) ar putea fi reparat acum, daca ar exista spirit gospodaresc la Primarie. Poate cer prea mult, nu? In alta ordine de idei, cei care au semnat preluarea lucrarii “giratia dintr strazile Horia si Evreii Deportati”, au facut-o tot din birou (la fel ca multe altele)? Sau poate nu circula in zona si nu le pasa?
-
In tari aflate un pic mai la vest (sau chiar la sud) intre sina si asfalt se mai pun niste bucati de benot sau cauciuc dur, care elimina problema faramitarii asfaltului de langa linie. Speram ca vor proceda la fel si in cazul liniei noi, inaugurata cu multa pompa de primarel si gasca. Dar, as de unde… Au facut-o si pe aia in exact acelasi stil cu celelalte linii din oras, adica tehnologie anii ’70. E suficient sa stai langa podul de la universitate sa auzi cum fac rotile masinilor cand trec peste linie. Asa ceva nu se intampla la o linie moderna. Asta e. Banuiesc ca merge sloganul ala tampit folosit de gasca pmo “decat sa nu se faca nimic bine ca se face” si ala cu “pierdem fondurile”.
PS: https://www.youtube.com/watch?v=8eyTfaDUB0c