Oradea Transport Local (OTL) anunță schimbări în circulația tramvaielor, urmărind să răspundă nevoilor exprimate de orădeni. Una dintre cele mai imperative cerințe sunt intervalele de timp la care se succed tramvaiele în stații.
„După reluarea circulației cu tramvaie în septembrie anul trecut, am luat în considerare feedback-ul și sugestiile primite de la călători și am inițiat un proces de evaluare și optimizare a serviciilor noastre.
În urma unei perioade experimentale, timp în care am colaborat cu o firmă specializată și am analizat îndeaproape nevoile călătorilor noștri, OTL anunță unele modificări semnificative. Aceste schimbări vizează îmbunătățirea calității serviciilor și oferirea unei experiențe de călătorie mai plăcute și mai eficiente”, transmite OTL SA prin comunicat de presă.
Începând de luni, 19 februarie 2024, intră un set de modificări.
3 – 6 minute, la ore de vârf
Cu titlul „Optimizarea traseelor”, OTL SA anunță că va introduce opt trasee – cu linii directe și linii circulare – pentru a facilita conexiunile între punctele cheie din oraș si reducerea duratei călătoriei.
Una dintre cele mai importante noutăți este modificarea intervalului de succedare a tramvaielor:
„Vom reduce semnificativ perioadele de așteptare în stații, astfel încât sosirile se vor succeda la 3 – 6 minute în orele de vârf din zilele lucrătoare cu şcoală”, transmite conducerea OTL.
Atenție, se redenumesc liniile!
Operatorul de transport în comun anunță și „Schimbarea și simplificarea denumirii liniilor”: „Pentru a veni în ajutorul tuturor călătorilor, vom simplifica și ajusta denumirile liniilor, pentru o mai bună înțelegere a traseelor.
Aceste modificări vor intra în vigoare de luni 19 februarie 2024, odată cu vacanța elevilor, pentru a oferi călătorilor posibilitatea să se acomodeze cu noile trasee. (…)
Iată denumirile liniilor și traseele optimizate:
Linia 1: Pod CFR – Olosig – Gara Centrală – Emanuil Gojdu – Piața Unirii – Decebal – Olosig – Pod CFR
Linia 2: Ioșia – Calea Aradului – Piața Unirii – Casa de Cultură – Dimitrie Cantemir – Salca – Ceyrat – Universitate – Calea Aradului – Ioșia
Linia 3: Pod CFR – Olosig – Decebal – Piața Unirii – Emanuil Gojdu – Gara Centrală – Olosig – Pod CFR
Linia 4: Nufărul – Piața Cetății – Casa de Cultură – Gara Centrală – Olosig – Pod CFR (și retur pe același traseu)
Linia 5: Nufărul – Salca – Universitate – Calea Aradului – Biserica Emanuel – Decebal – Olosig – Pod CFR (și retur pe același traseu)
Linia 6: Nufărul – Dimitrie Cantemir – Casa de Cultură – Piața Unirii – Biserica Emanuel – Calea Aradului –Universitate – Ceyrat – Salca – Nufărul
Linia 7: Nufărul – Salca – Ceyrat – Universitate – Calea Aradului – Biserica Emanuel – Piața Unirii – Casa de Cultură – Dimitrie Cantemir – Nufărul
Linia 8: Pod CFR – Sinteza – Pod CFR”.
Trimite articolul
X“firmă specializată”
“pentru a facilita conexiunile între punctele cheie din oraș si reducerea duratei călătoriei”
Ia sa vedem, un exemplu: sunt student si vreau sa merg de la caminul de la Universitate la Gara. Care o fi linia aia optimizata? Nu pot, fara transbordare.
Si mai pot gasi vreo 10 astfel de exemple.
Eu zic sa va cereti banii inapoi de la firma aia, ca liniile noi sunt un dezastru absoolut.
O sa mai pierdeti cateva mii de calatori in ritmul asta.
Dar poate asta e scopul.
Sa fie cat mai multe masini.
-
Nu critica , ca sare sandu2100 si te trimite in Teleorman. Scrie numai comentarii cu laude la Birta si Bolojan, scrie o oda de dat limbi, asta trebuie. Si ceva de Filip, ca el de vina ca OTL de azi e dezastru
-
Te simți bine Petre93
-
-
Si daca e student, are transportul aproape gratis, sau e greu și sa schimbe un tramvai!
-
Da, e chiar distractiv sa te dai jos, cu bagaje, sa mai astepti inca un tramvai. “reducerea duratei călătoriei” e doar un text scris asa, in bataia de joc tipica otl. Plus ca frecventa aia de 3 – 6 minute nu se refera la tramvaie apartinand aceleiasi linii, poti fi sigur de asta. 3 – 6 minute inseamna ca daca stai intr-o statie tot la 3 – 6 minute va veni un tramvai, dar de pe cate o linie. otl va mai pierde calatori, daca in vremea lui Csuzi aveau 56 de milioane pe an, acum au ajuns cam la jumatate, gratie ideilor unuia care au fost implementate de ei cu mare succes. Felicitari! In poze e fain tot. Instagramabil chiar.
-
Acum e Bolojan care stie tot, asa a dezvoltat centru pe metoda Mall ca tot e pustiu , cu spatii goale , fara clienti. Stie spranenatul sa falimenteze totul
-
In capul tău se falimentează totul, pt ca tu ești un faliment
-
-
-
O statie de tramvai la intersectia cu strada Ronald Regan tot nu se poate face?
-
Nu se poate, e panta si intersectie. Este statie la 100m main sus si jos.
-
XXX cam lungi sunt cei 100 de metri ai tai! Cat de utilizata este statia de la Repcon? Statia s-ar putea face cu 250 m mai aproape de str R. Regan, bineinteles daca s-ar vrea! Dar pensionarii de la blocurile de pe str. R. Regan nu prezinta nici un interes!
-
Este pod nou pana la statia de langa blocurile dinspre Ceyrat! Sa mearga acolo! Nimic nu va convine, tembelilor!
-
tie, in contrast, iti place orice r**at. Pofta buna.
-
-
-
Asadar, exista tramvaie doar ca nu le-au scos. Au crezut ca suntem orbi si nu le vedem cum stau in depou.
Cred ca OTL face confuzii, nu ca ar fi prima data: sondaj de opinie inseamna sa iti intrebi clientii, ceace nu au indraznit sa faca pentur ca le dadeau cu tifla in cap.
Au facut de fapt niste…analize pe bani publici si s-au gandit cica sa simplifice dar de apt ne-au complicat din nou mai rau.
Ore de varf care la voi inseamna pana la ora 8 dimineata; concluzia: tramvaiele vor cicula la fel de…rar!
Un haos mai mare nici nu puteau crea!!!
Specialisti … ce sa zic …
Cu cat mai fragmentate liniile , cu atat mai profitabil – schimbi tramvaiul = 2 bilete, la un orasel mic ca si Oradea…