Traseul liniei 10, pe sensul de mers spre str.Ovid Densuşianu, se va devia, de la Complex Seleuşului – Seleuşului nr. 16 – Calea Mareşal Averescu – Pod Averescu – Casa de Cultură – P-ţa 1 Decembrie/Bloc turn – Parcul 1 Decembrie – Turnul Primăriei, continuând pe traseul normal. Staţiile Războieni, Autogara Războieni şi Gara de Est, de pe ambele sensuri de deplasare, nu vor mai fi operaţionale pentru această linie.
[eadvert]
Traseul liniilor 13, 15 şi 722 va fi prelungit, până la staţia Centrul Civic/ANAF. Nu va mai fi operaţională, pentru aceste trasee, staţia Piaţa Emanuil Gojdu.
Traseul liniei 11 va fi prelungit, de la Gara Centrală, până ȋn Piaţa Emanuil Gojdu, cu oprire ȋn staţia Magazinul Crişul. Pe sensul de mers spre Gara Episcopia, autobuzele vor opri, pe tronsonul prelungit, ȋn staţiile Magazinul Crişul, Autogara Ştefan cel Mare. Staţia Şirul Canonicilor nu va mai fi operaţională pentru această linie.
Trimite articolul
XDar traseul liniei 32 cand se va prelungii pana la gara de est din velenta , sau macar pana la Complex Seleusului ,ca promisiuni avem de ceva timp !!!!!!
,
Ce buna-i duma asta cu “la solicitarea calatorilor” . Acoperire perfecta, neverificabila, poti sa faci ce vrei, asa au solicitat altii :))))
Asa cum am mai scris, astia se saboteaza singuri saracii.
Dar era firesc, dezastrul a inceput de cand marele ilie si-a implementat ideile de hipereficienta distrugand practic absolut tot ce a construit d-l Csuzi . Ilie a avut ideea sa circule mai rar autobuzele/tramvaiele, cica asa vor fi mai pline si deci mai eficient. Boului nici nu i-a trecut prin cap ca daca il faci pe om sa astepte 20 de minute in statie va renunta de tot la minunatul serviciu.
In spiritul ideilor lui ilie propun infiintarea liniei R de la random. Linia isi va schimba numarul aleator dupa fiecare statie, evident calatorii fiind obligati sa composteze un bilet nou. Cat de eficient ar fi!
-
Taci ma ca in Cluj nu porneste tramvaiul sau troleibusul pana nu e plin. In Timisoara astepti o ora, sau in alte orase nici nu au transport in comun. In Arad, Sibiu, Iasi, Craiova circula autobuse si tramvaie din anii 60. In Bucuresti lumea merge pe jos. Oradea sta cel mai bine, mai ales de cand Bolo a eficientizat OTL-ul
puteau prelungi si 22-ul..
un momento… autobuzul si tramvaiul vine cand pote intolerantilor