Din prima zi a acestui an, societatea locală de transport local a devenit operator regional, prin preluarea curselor regulate pe rutele Oradea – Sânmartin şi Oradea – Borş. Pe relaţia spre Băile Felix, OTL urmează să dea în folosinţă o autogară în Nufărul, dincolo de inelul liniei de tramvai iar cu ocazia celei mai recente şedinţe a deliberativului local, consilierii au aprobat înfiinţarea acesteia. În maxim o lună, spune managerul OTL SA, aceasta ar trebui să fie funcţională.
„Mai trebuie mobilierul pentru sălile de aşteptare şi finisarea colţului dinspre Proges. Dacă vremea se menţine ca acum, în maxim două săptămâni ar trebui să terminăm partea de infrastructură şi în maxim o lună ar trebui să putem da în folosinţă şi sala de aşteptare. Acum suntem în faza cererii de oferte pentru mobilier”, spune Csuzi Istvan, managerul OTL SA.
Profitabil spre Felix
Peroanele din faţa autogării din Nufărul sunt deja pentru cursele „externe” în vreme ce, pe relaţia Borş, OTL abia ieri şi-a început activitatea. „Am primit o cerere de la primarul din Borş prin care ne-a cerut să începem activitatea de marţi şi abia de dimineaţă am pornit ”, spune Csuzi.
Costul unui bilet pe ruta Oradea – Băile Felix este de 3 lei iar a unui abonament lunar, de 62 de lei. Aceleaşi tarife le practică OTL şi pentru relaţia Oradea – Băile 1 Mai. Pentru un drum Oradea – Cordău, OTL încasează 3,5 lei pe călătorie respectiv 75 de lei pe abonamentul lunar. Un drum dus Oradea – Betfia costă 4 lei iar un abonament lunar e 75 de lei, Oradea – Cihei se taxează cu 3 lei călătoria respectiv 70 lei/abonamentul iar pe linia Oradea – Sânmartin biletul e 2,5 lei respectiv 57 de lei abonamentul.
Pe această rută, managerul zice că s-au vândut, până ieri, 4.000 de bilete în cinci zile şi aprioape 900 de abonamente.
Pe ambele rute, OTL circulă cu autobuze cu capacitatea de 107 călători.
Citiți principiile noastre de moderare aici!