Este vorba, potrivit ministrului, de o asociere româno-spaniolă, care a câștigat contractul pentru lotul Chețani -Câmpia Turzii.
[eadvert]
Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea DRUM ASFALT SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y RAGADIOS SA – TRAMECO SA – DRUMURI BIHOR SA, cu preţul de 363.798.484,19 Lei fără TVA.
Durata contractului este de 3 luni pentru perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.
Acest tronson de autostradă are o lungime de 15,70 km.
Sorin Grindeanu susține că asocierea va avea la dispoziție 3 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuția lotului de 15,7 km finanțat din fonduri europene.
„Dacă nu apar contestații și contractul va fi semnat rapid, din 2023 vom putea circula doar pe autostradă pe cei aproximativ 100 de km dintre municipiile Cluj-Napoca și Târgu Mureș”, spune Grindeanu.
Trimite articolul
Xaceasta firma este de fapt selna care nu este in stare sa faca tronsonul Biharia-Chislaz santajand cnair sa le dea mai multi bani adica majorarea cu 60% din pretul luycrarii castigate la licitatie, astia ar trtebui exclusi de la toate licitatiile din bani publici si toate asocierile formale carew le fac.
Acesti smecheri nu sunt in stare sa faca tronsonul biharia -chirbis dar li se dau alt tronson din autostrada in loc sa fie exclusi de la toate lucrarile din bani publici pentru neseriozitate si incompetenta.
-
Nu compara conducatorii din Cluj cu cei in Bihor
Asa e cand in Bihor conducatorul vrea lucrari pe gratis la pret de acum 5 ani. Sa mearga el cu lopata sa le faca ieftin
-
mai xxx licitatia se face de catre CNAIR nu de catre autoritatile locale, dar ca de obicei vorbesti prostii numai sa te aflii in treaba.
Ma rog, este o asociere de 5 firme, iar daca ordinea reflecta ponderea din cadrul asocierii, nu pare a fi liderul, din contra, e penultima.
-
Drum Asfalt + Drumuri Bihor + Trameco =✓Selina
-
Multumesc pt rectificare, titlul a fost de natura a ma duce in eroare.
-
Nu este vorba de tronsonul Luna -Chetani?
Wooow, în sfârșit s-a deblocat și acel lot. Nu știu cum a reușit să câștige Trameco fiind parte din același grup de firme ca Selina, adică același patron care bagă motive că oferta cu care a licitat nu îi permite să execute lotul. Dacă și în acest caz va băga bețe în roate, merită să fie exclus din lista firmelor eligibile pentru a participa la licitații în România.
-
nu stii cum? cum si in Oradea primeste la rand aproape toate proiectele la banda rulanda fara a mai verifica cineva dupa calitatea lucrarii… banii vorbesc, ca de obicei, cineva a primit un plic si vezi au castigat… cum patronul a facut cu terenul pentru Luceafarul, tot asa face si acuma, numai cu alte oameni, stai linistit. Deja pana acuma ar fi fost eligibil sa nu mai poata participa la licitatii, dupa ce a contestat pe legatura Centura Oradea – A3, n-au facut absolut nimic pe Biharia – Chiribis, iar pe Chiribis – Suplacau iar au contestat si vin ei cu stiri platite ca grupul Selina va ureaza Craciun fericit si impreuna dezvoltam Bihorul 😀 da, fix din cauza ei n-avem inca autostrada, numai bucata aia 5km ca sa nu fim rasul lumii ca nici 5km nu putem sa facem cand ungurii au facut 50km pana la granita…
dar ce vrem, cand o “modernizare” de Cantemir-Nufarul unde fac totul cum vor ei, pun nisip sub trotuarul spart, nu se schimba liniile de tramvai numai pe o portiuna de 200m cu aproape dublu pret per kilometru fata de cu cat au licitat pt Biharia – Chiribis unde sunt standarde, nu se poate fura materialul asa de simplu, cine as vrea sa faca autostrada?
-
Ei pun fundatie de nisip la trotuare sau pe strazile unde se sparg, cu toate ca inainte era fundatie de beton. Vreti sa stiti de ce strazile din Cluj sunt mai bune ca la noi, si nu au valuri si denivelari. Fundatia de beton, la noi se elimina fundatia de beton peste tot ca sa fie mai ieftin
-
asa este, de aceea am mentionat si eu… e totul facut asa ca sa aiba firma peste cativa ani din nou contract de reabilitare pentru ce a facut acuma… tot ce se face in Oradea se repara / modifica / se face altceva in locul lui in cativa ani, nu e cam interesanta?
-
-
PNListi infecti cum sa le ofere tronsonul la hoti astia de nu au reusit sa faca Chiribiș – Biharia. Nu o sa putem circula pe autrostrada asta nici in 2030!
Ar trebui sa le faca si lor contestatie cineva sa vada cum e sa-ti bati joc de altii. Din cauza lor nu se lucreaza nici pe tronsonul Suplacu de Barcau – Chiribis castigat de Erbasu. Au fost 2 firme ramase in licitatie, a castigat Erbasu si astia din grupul Selina au facut contestatie, doar sa nu se lucreze nici pe acest tronson. Rusine sa le fie.
Ministru Grindeanu ar trebui sa se intereseze si de ce nu se lucreaza pe nici un tronson din Bihor si sa ia masuri in consecinta.
-
lasati un msg pe facebook lui grindeanu ., poate il citeste ca aici sigur nu citeste