O orădeancă, Adela Danciu, este nemulțumită că a comandat o mobilă de bucătărie la o fabrică din Republica Moldova, în luna aprilie 2022, și nu a primit-o nici până astăzi. Ba mai mult, după amânări peste amânări, i s-a promis că va primi mobila comandată și plătită de abia peste trei luni, adică anul viitor.
[eadvert]
„Avem contract și avans de 15.200 lei plătit în aprilie. După o grămadă de amânări ne-au spus azi (15 noiembrie), cu 7 zile înainte de livrare, că se amână iar termenul de livrare încă 3 luni. Am depus și plângere la Protecția Consumatorilor”, ne-a povestit Adela Danciu.
La data comandării mobilei, în aprilie, nici nu se gândea că nu va primi mobila până în octombrie, termenul promis de Bismobil, fabrica din Moldova.
„Având în vedere că încă nu ne era gata casa, nici nu ne-am gândit că nu vom primi mobila până în octombrie”, spune femeia. Adela Danciu a precizat că nu mai vrea mobila înapoi, ci vrea restituirea banilor.
Potrivit acesteia, în situația amintită se află opt clienți din Oradea și circa 70 la nivel național. Au creat chiar și un grup pe Facebook unde își povestesc pățaniile cu Bismobil.
Giani Bura, comisarul șef adjunct al Comisaritului Județean pentru Protecția Consumatorilor Bihor, ne-a confirmat că, într-adevăr la sediul instituției a fost depusă o reclamație în acest sens și urmează să se facă cercetările.
Pe pagina de Facebook a companiei a avut, recent, o intervenție și fondatorul fabricii, Mihai Șaran, care transmite un mesaj pentru clienți, în care își cere scuze și pune întârzierile în livrarea pe seama războiului.
Vezi ce motivează patronul Bismobil: https://www.facebook.com/watch?ref=search&v=582049387057797&external_log_id=1272d6aa-0f16-4b26-b132-4402f6f3842d&q=tepuiti%20de%20bismobil
Citiți principiile noastre de moderare aici!