Aplicația gândită de orădeanul Jan Lukacs este una de management al proiectului, de la planificare, la deadline-uri, dar e şi o aplicaţie de facturare, ajutându-i pe beneficiari să încaseze repede facturile.
În România, numărul utilizatorilor este irelevant. 4.000 de companii, cu zeci de mii de utilizatori din Statele Unite și Europa de Vest utilizează aplicaţia orădeanului. A crezut în succesul aplicaţiei sale deşi nimeni nu-l credita fiindcă dorea să se impună în lupta cu alte produse originale având ca „centru de comandă” un oraş de provincie din România-Oradea.
Paymo, un start-up înfiinţat în urmă cu un deceniu şi-a urmat drumul spre succes. Azi aplicaţia e folosită de 4.000 de firme din întreaga lume. Aplicaţia de 1,3 milioane de euro pe an s-a născut dintr-o necesitate personală a fondatorilor, aceea de a monitoriza timpul și de a fi mai productivi.
Orădeanul Jan Lukacs a explicat pentru startup.ro că aplicaţia se bazează mult pe ideea că productivitatea duce la mai multe venituri și a pornit de la nevoia de a contoriza timpul petrecut în dezvoltarea unui produs, mai ales că sunt industrii unde plata se face cu ora, așa cum e în IT.
„Este o aplicație folosită de peste 4.000 de companii în toată lumea. Am început în anii 2000 cu outsourcing. Făceam dezvoltare de site-uri web, dar și codare pentru aplicații desktop. Am reușit să creștem agenția până la afaceri de 200.000 de dolari pe an, însă am început să conștientizăm cât de limitat e business-ul, potențialul de creștere fiind liniar și legat organic de resursa umană.Modelul nostru era pe vânzarea orei de lucru, estimarea și urmărirea timpului era un element esențial pentru a avea succes și a fi profitabil ”, spune Jan Lukacs pentru start-up.ro.
Cu ajutorul aplicaţiei orădeanului statisticile arată că au fost inventariate 1,58 de milioane de proiecte și 80 de milioane de ore au fost facturate, adică afaceri de 1,37 de miliarde de dolari.
Citiți principiile noastre de moderare aici!