Cel mai nou centru comercial din Oradea se va deschide pentru public luna viitoare, pe 14 octombrie. Evenimentele de deschidere se vor întinde pe parcursul weekend-ului. Proprietarii promit la deschidere un concert live susţinut de doi dintre cei mai populari artişti pop ai momentului, din România.
„Oradea Shopping City va deveni locul preferat de divertisment al orădenilor, iar acest lucru va fi vizibil din prima zi. Pe parcursul celor trei zile am pregătit numeroase surprize şi concursuri. Totodată, Oradea Shopping Ciy va completa experienţa de divertisment cu cea de shopping prin prezenţa în premieră în Oradea a brandurilor Intersport, Gloria Jean’s, Altinbas, Toyplex, Coffee Shop şi a magazinelor Famous Brands, care includ mărci precum Calvin Klein, Miss Sixty sau Polo Ralph Lauren şi V46 Outlet, care prezintă nume cum sunt Alexander McQueen, Armani Collezioni, Lanvin, Christian Dior, Roberto Cavalli, Yves Saint Laurent şi Jimmy Choo”, susţine Cristina Dinu, administratorul Oradea Shopping City.
Alţi retaileri care se vor regăsi în mixul Oradea Shopping City sunt Bigotti, Nike, Penti, Samsonite, Fiorangelo, Coccodrillo, Domo, KFC şi Kenvelo.
„Pe măsură ce ne apropiem de momentul deschiderii Oradea Shopping City interesul mărcilor puternice pentru a fi prezente în formula de retail creşte. Eponge kids, Cacharel şi US Polo au confirmat recent prezenţa în centrul comercial. OSC nu va fi doar hot spot-ul de distracţie al orădenilor, ci şi prima opţiune a brandurilor internaţionale care aleg Oradea”, completează Bogdan Jigman, directorul general Oradea Shopping City.
Oradea Shopping City va fi reperul de distracţie al oraşului graţie celui mai generos spaţiu de divertisment prezentat într-o formulă complet nouă pentru orădeni. Acesta va integra în premieră un cinematograf 3D Cortina Digiplex cu 6 săli şi 960 de locuri, clubul Cortina Bowling cu 8 piste echipate similar celor de la campionatele mondiale, Cortina pool, un spaţiu de jocuri video, sală de fitness, o zonă rezervată petrecerilor private şi numeroase cafenele, precum şi un spaţiu de joacă pentru copii. Oradea Shopping City are o suprafaţă totală de 30.000 mp, din care 22.000 mp sunt destinaţi spaţiilor comerciale, 6.000 mp zonei de divertisment şi 2.000 mp sunt rezervaţi pentru food court.
Mall-ul este distribuit pe două nivele. La parter se vor regăsi magazinele, iar la etaj spaţiul de divertisment. Centrul comercial va dispune de o parcare cu 1.000 de locuri şi va fi uşor acesibil prin intermediul mijloacelor de transport în comun.
D.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!