La fel, vom vedea cu ochii liberi dacă vor fi pline sau nu cursele aeriene via Varșovia. În lipsa unui studiu de piață, indicii ar fi și pro și contra.
Iar cel mai important argument în favoarea ocupării locurilor din avioanele către Varșovia este că, cel puțin până nu vor intra din toamnă și moldovenii de la Hi-Sky cu cursa Oradea – Londra, zborurile spre și dinspre capitala Poloniei vor fi singurele zboruri internaționale de pe modernizatul Aeroport orădean. Adică vrei nu vrei, altceva nu ai la îndemână din Oradea.
[eadvert]
Un alt parametru care ar putea umple cursele de Varșovia ar fi un preț al biletelor în care să se resimtă subvenția din partea Consiliului Județean Bihor.
Altfel, Aeroporturile din Budapesta, Cluj Napoca, Timișoara și Debrețin vor rămâne o opțiune pentru bihorenii cu permis de șofer căci cu tot cu timpii de îmbarcare și debarcare, nu zbori mult mai repede la Aeroportul “Frederic Chopin” din capitala Poloniei decât șofezi pe autostradă până la “List Ferenc”-ul din inima Ungariei, care e și el tot un fel de hub aeroportuar.
Așa încât diferența dintre un succes și un semi-succes o va face doar profesionalismul operatorului polonez de zbor. Fiindcă, evident, ți se taie din pofta de Varșovia dacă ți se rătăcesc bagajele, dacă îți întârzie cursa și nu mai prinzi zborul principal sau chiar nu decolezi deloc din Oradea pe motive de ceață, vânt sau indispoziție gastrică a controlorului de zbor. Cu alte cuvinte, din cauze de turbulențe sau flatulențe.
Va fi suficient să apară două-trei știri cu bihoreni care și-au ratat vacanțele sau deplasările de servici din cauza unor curse întârziate pentru ca apetitul călătorilor să scadă corespunzător. Circula la moment dat online o „ofertă” compensatorie din partea unei companii lău-cost”: și anume că la două curse întârziate primeai gratuit un zbor anulat…
Dar să rămânem optimiști și să ne pregătim câteva trasee turistice pentru vizitat vechiul centru european al Varșoviei, măcar o dată-n viață.
Și, în paralel, să sperăm că autoritățile nu se culcă pe lauri ci vor atrage la moment dat și curse directe de Italia, Germania, Franța sau Spania.
Până atunci nu ne rămâne decât să privim încă cu jind nu doar la orașele mai mari ci și la urbe mijlocii, de talia Oradiei, precum Bacău, Suceava sau Târgu-Mureș, care au zboruri directe către mari orașe europene.
Trimite articolul
XNiciodata nu vor fi zboruri. Catimp bolovanul crede ca daca torni beton peste tot, creste nivelul de trai , si betonul e rezolvarea la tot.
Singura legătură cu Varșovia cred că este pregătirea de război cu Rusia.
Orășel cu milioane de turiști anual (cică) fără zboruri directe dinspre și către marile orașe din Europa ? Puțin probabil.
-
mai ai putina rabdare
Aeroport a la Ilie Bolovan……Cred că e după un model african….. Oricum e de tot râsul
-
ai fost sa il vezi sau cum de iti dai cu parerea? cred ca esti frustrat
Acest aeroport sa facut doar cu intentia vadita de a alimenta firmele de partid cu zeci de milionae de EURO , ca acesti bani sa vina inapoi in pragul alegerilor .
-
perfect adevarat 🙁
-
doi prosti! finantare europeana, licitatie, firme de partid! indica modul de sifonare catre partid
-
Va doare ca avem cel mai mare si modern aeroport din tara?
-
-
mda, grevele nu sunt o raritate la companiile aeriene