Visit Oradea este reprezentată la standul României de către Alexandru Chira, director general, și Renata Ușvat Birouaș, specialist marketing.
Visit Oradea și-a manifestat interesul încă de la începutul anului de a participa la acest eveniment de importanță majoră pentru industria turistică regională: „Suntem încântați să luăm parte la Târgul de Turism din Varșovia pentru a prezenta Oradea ca o destinație turistică de prim rang. Conform statisticilor INS din 2022, Polonia se află în topul țărilor sursă pentru turiștii străini care vizitează Oradea, însă cu efecte negative cauzate de cei doi ani de pandemie. Prin această prezență activă, ne propunem să consolidăm poziția noastră ca destinație de interes pentru publicul polonez și să revenim la rezultate dinaintea pandemiei Covid. Piața poloneză este una extrem de importantă pentru Oradea, în special pentru grupurile de turiști seniori care aleg să călătorească cu autocare în circuite europene, Oradea fiind prima destinație a acestora în România.” a declarat Alexandru Chira.
[eadvert]
În cadrul ceremoniei oficiale de deschidere a evenimentului, a fost prezent și secretarul de stat în Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT), Terente Ciui, care a realizat o scurtă prezentare a țării noastre. Totodată, pavilionul național a fost vizitat și de E.S. Cosmin Onisii, ambasadorul României în Republica Polonia, precum și de oficialități locale, printre care se numără și Andrzej Gut-Mostowy, secretar de stat în Ministerul Sportului și Turismului din Polonia.
„Ptak Warsaw Expo este cel mai mare și modern complex expozițional din Polonia, dedicat evenimentelor de afaceri, comerciale și de divertisment. Ideea din spatele creării sale a fost de a organiza târguri, congrese, cursuri de formare, evenimente de masă și alte manifestări bazate pe un sistem inovator de expoziții.
În paralel, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lansează o campanie de promovare outdoor în Varșovia, similară celei desfășurate cu succes în Paris. Astfel, 40 de autobuze urbane vor fi colantate, iar 34 de ecrane digitale vor afișa imagini ce surprind frumusețile României, însoțite de brandul național și de sloganul „Lăsați-vă surprinși de România”, a transmis Visit Oradea printr-un comunicat de presă.
În cadrul evenimentului, Oradea este promovată ca o destinație turistică de primă clasă.
Trimite articolul
XSi le-ati zis turistilor ca trebuie sa vina aici si sa selecteze in cinci fractii? Sa stie si ei.
Autobuzul turistic trebuia sa aiba si un trenulet dupa el, cu cinci vagoane, selectiv.
-
Ce este rau in a selecta gunoiul pe fractii ?
-
dar ce e atat de fain in scumpirea tarifului luna de luna? Asta te-ai intrebat?
-
La cum arata Varsovia tot fuga o sa vina in Oradea sa vada oras cu adevarat dezvoltat, cine a fost in Varsovia stie ca e la nivelul de dupa razboi, nu s-a facut nimic