„Participarea la acest eveniment de referință din industria turismului reprezintă un efort susținut al municipalității orădene de a consolida poziționarea destinației la nivel internațional și de a atrage un număr mai mare de turiști în Oradea”, a transmis biroul de presă al Primăriei.
Visit Oradea este prezentă la standul României, prin directorul general, Alexandru Chira. Participarea la ITB Berlin oferă destinației Oradea două beneficii majore: vizibilitate internațională și stabilirea de noi parteneriate strategice cu agenții de turism, touroperatori și alte entități cheie din industrie.
„De mai bine de 50 de ani, numele ITB reprezintă cunoașterea industriei la nivel mondial, rețele și evenimente care stabilesc tendințe, indiferent dacă sunt formate virtuale, în persoană sau hibride. Cu peste 24.000 de expozanți prezentând cele mai noi destinații, produse și servicii din industria turismului, ITB Berlin este o oportunitate esențială pentru întâlniri de afaceri și consolidarea parteneriatelor strategice în diverse sectoare ale industriei turismului”, mai transmite sursa menționată mai sus.
[eadvert]
Citiți principiile noastre de moderare aici!