Oferta turistică a Bihorului va fi prezentată într-un concept/stand comun, care prezintă oferta comună Oradea-Băile Felix și cea a județului prin zonele naturale și tradițiile din munții Apuseni.
„Participarea la târgul de turism se realizează printr-un stand comun, cu un design actual și simplu care prezintă cea mai importantă latură a turismului din Bihor, și anume relaxarea. Denumit „Capitala relaxării”, standul are o suprafață de 60 m2, organizat pe zone de prezentare a ofertei turistice dedicate perioadei de iarnă. Pe lângă oferta noastră la Târgul de turism al României își vor mai prezenta oferta turistică, la fel ca și în anii trecuți, orașe sau regiuni din România printre care amintim: Sibiu, Timișoara, Cluj-Napoca, Consiliul Județean Suceava, (oferta Bucovina), Alba-Iulia, Gioagiu Băi, Neamț, precum si cele mai mari și importante agenții de turism sau operatori de turism din România”, trasmite Primăria Oradea.
„Pe lângă oferta dedicată sezonului rece, Oradea și cele două stațiuni termale vor fi promovate prin intermediul broșurii de prezentare a destinației turistice cu titlul „ Capitala ArtNouveau și a Băilor termale din România”. Alături de partenerii noștri (Double Tree by Hilton, Ramada Oradea și Aqua President) standul va promova si pachete turistice special create pentru acest eveniment. De asemenea Centrul național de Informare turistică Bihor și Agenția de Management a Destinației turistice Bihor vor promova oferta de iarnă oferită de județul Bihor prin satul de Vacanță Vârtop, Rezervația Pădurea Craiului și Stâna de Vale”, se arată într-un comunicat al primăriei.
Această activitate de promovare va continua cu târgul de turism de la Cluj-Napoca în perioada 20-22 noiembrie.
„Scopul este acela de a crește numărul de turiști și implicit de a dezvolta economia locală direct sau indirect implicată în activități de turism”, potrivit PMO.
Toate ofertele din cadrul târgului sunt dedicate vacanțelor din sezonul rece.
Citiți principiile noastre de moderare aici!