Municipalitatea îi invită pe toți cei interesați să participe la concursul pentru realizarea logo-ului care „va fi vârful de lance al brand-ului. Startul competiţiei s-a dat vineri, 09 februarie, iar doritorii vor putea trimite schiţe până pe 11 martie. În concurs începe de azi 09 februarie 2018 ora 11:00 și va dura până în 11 martie 2018 ora 11:00. La concurs va putea participa orice persoană fizică sau juridică, din România sau din străinătate, care trebuie să țină cont de câteva reguli, pentru a avea şanse de câştig.
Timp de 31 de zile potențialii candidați vor putea depune oferte, prin transmiterea acestora pe mail-ul propuneri@brandoradea.ro, precum și prin transmiterea lor în format fizic prin curier rapid către Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune, la adresa strada Primăriei nr. 3, Oradea 410100, Bihor, persoana de contact Mihai Jurca. Documentele se pot depune și la sediul asociației mai sus amintit, între orele 08:00 – 16:00.
Pentru a participa la concurs este nevoie doar de 3 documente: formular de înscriere, declarație pe proprie răspundere și propunerea grafică. Detalii suplimentare legate de condiții sunt disponibile pe www.brandoradea.ro. Regulamentul concursului ia în considerare și în situația în care nici una din propuneri nu este bună și nu se acordă premiul.
Câştigătorul va fi desemnat de comisia din care vor face parte 7 persoane, un reprezentant al beneficiarului, reprezentant al societății civile și un reprezentant al mass-media. Ceilalți 4 membri sunt profesioniști și experți în design sau marketing.
Tu ce idee ai?
În analizarea conceptelor de design se va ține cont de memorabilitate, atemporabilite și abilitatea acestuia de a reflecta trăsăturile identitare distinctive ale orașului Oradea.
„Dorim ca acest proiect și demers să fie unul transparent simplu și ușor de urmărit atât pentru potențialii participanți cât și pentru publicul general și de ce nu să devină un proces care să fie studiat de alte orașe. După finalizarea acestui proces, logo-ul va fi implementat într-un manual de brand și într-un plan de marketing. Acesta din urmă va fundamenta poziționarea și va începe să creeze efectele efortului de branding. Pentru a fi cu adevărat de succes brandul Oradea, acesta va trebui să se regăsească direct sau doar prin valori, în implementarea unor investiții concrete pentru a confirma în toate formele posibile atributele, aspirațiile și valorile acestui oraș”, transmite Mihai Jurcă, director executiv al APTOR.
Oradea la masculin
„Masculin, voluntar, deschis noutății, harnic, pragmatic, pozitiv, cu spirit de echipă, orientat către soluții, vesel, civilizat, modern însă cu rădăcini adânci, un adevărat liant între generația tânără caracterizata prin inovație și nonconformism și cea matură, conservatoare și tradiționalistă”, a mai arătat Jurcă. Directorul APTOR a precizat că acest concurs e deschis și designerilor din afara Oradiei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!