Gratuităţi pe liniile OTL şi reduceri de tarife şi consturi cuprinse între 10 şi 40% sunt prinse în oferta „Oradea City Card”. Acesta va fi scos la vânzare de lunea viitoare, costul unui astfel de pachet e de 15 lei.
Minus 10 – 50%
Oferta a fost prezentată miercuri, de city-managerul Eduard Florea, Mihai Jurcă, director executiv la Asociaţia de Promovare a Turismului din Oradea şi Regiune şi Romeo Nica, director economic în cadrul OTL.
În varianta care va ajunge, luni, în chioşcuri, cardul conţine gratuitate pe mijloacele de transport ale OTL pentru 48 de ore, în Oradea şi spre Băile Felix şi 1 Mai, reduceri de 50% pentru cele mai importante obiective turistice din Oradea, o broşură de reduceri la cei mai importanţi operatori economici locali din oraş şi din Băi şi hărţile turistice ale Oradiei, Băilor Felix şi Băilor 1 Mai. În funcţie de obiectivele şi serviciile pe care le accesează, posesorul cardului poate face o economie de maxim 400 de lei, spun promotorii ofertei.
„Alături de Oradea City App, aplicaţia oficială de informare turistică, Oradea City Card reprezintă un instrument important de creştere a consumului turistic local, Oradea fiind între primele trei oraşe din România care lansează o astfel de iniţiativă”, crede Eduard Florea. Celalalte două sunt Cluj Napoca şi Constanţa.
Cardul de transport este valabil pentru o singură persoană şi cele două zile curg din momentul activării într-un mijloc de transport în comun. Reducerile la obiectivele turistice şi parteneri privaţi sunt valabile până la sfârşitul anului 2015.
În acest moment sunt aproape 40 de parteneri privaţi alături de cele şase obiective turistice – Turnul Primăriei, Grădina Zoologică, trei case memoriale din Oradea respectiv Muzeul Tezaurul şi Colecţia Muzeală a Catedralei Romano-Catolice, unde utilizatorii cardului pot beneficia de reduceri între 10% şi 40%.
„Credem că acest instrument va duce la creşterea semnificativă a veniturilor agenţilor economici din turism şi servicii precum şi la creşterea veniturilor oraşului”, a adăugat Florea.
Gherete OTL şi chioşcuri de presă
De distribuirea cardului se ocupă OTL SA, directorul ecomomic Nica zice că a iniţiat discuţii inclusiv cu proprietarii de pensiuni din băi. Astfel, cardul va putea fi achiziţionat din chioşcuri de vânzare a presei din Piaţa Unirii, Republicii – piaţa Magazinului Crişul, capăt Nufărul, la Podul Intelectualilor şi Gară, la puncte de vânzare a biletelor OTL din apropierea obiectivelor turistice şi de la Gară şi Nufărul şi din holurile hotelurilor partenere. „Din 22 de pensiuni pe care le-au contactat pentru a le oferi să vândă produsele de promovare şi cardul, 10-15 au răspuns afirmativ”, zice Nica.
Toate punctele de vânzare a cardului vor fi inscripţionate cu însemne distinctive pentru a fi mai uşor identificabile. Fiecare revânzător va primi un set de instrumente de promovare şi un manual de utilizare a City Cardului, pentru a oferi doritorilor informaţii complete despre utilizarea acestuia.
Pachetul de produse de promovare propus de Asociaţia de Promovare a Turismului din Oradea mai conţine şi zece modele de suveniruri legate de Oradea şi Băile Felix. Acestea sunt magneţi, căni, sacoşe, carneţele de călătorie sau brelocuri care vor putea fi achiziţionate, de asemenea, la punctele de vânzare însemnate cu un „i”. Preţurile nu sunt mici dar iniţiatorii spun că au insistat pentru produse de calitate.
Acestea sunt produsele din pachetul „oficial”
– magneţi clădiri Oradea – 2 modele – 14,99 lei
– magneţi Băile Felix – 2 modele – 14,99 lei
– hartă turistică – 2,99 lei
– carnet de notiţe Oradea/Băile Felix – 9,99 lei
– brelocuri chei Oradea – 2 modele – 11,99 lei
– brelocuri chei Băile Felix – 1 model – 11,99 lei
– cană Oradea – 1 model – 19,99 lei
– cană Băile Felix – 1 model – 18,99 lei
– plasă textil – 15.99 lei
– hartă panoramica trasee turistice – 5,99 lei
Citiți principiile noastre de moderare aici!