Anunțul a fost făcut de primarul Florin Birta pe rețelele de socializare.
„Azi, Oradea a fost desemnată Destinația Anului 2025 în România, la categoria „Orașe care inspiră”! Această recunoaștere este o dovadă a transformării spectaculoase a orașului nostru într-un loc care atrage admirația și inspirația vizitatorilor din România, dar și din întreaga lume. Oradea este cu adevărat specială. De ce? Pentru că avem o arhitectură cu adevărat deosebită, bine pusă în valoare. Pentru că Oradea este un exemplu de dezvoltare urbană sustenabilă. Cu spații publice moderne, piețe pietonale, evenimente memorabile și o atmosferă prietenoasă pentru locuitori și turiști”, a scris edilul pe rețelele de socializare.

foto: Florin Birta/Facebook
Așa cum Bihon.ro a mai relatat, între 4 și 25 martie, publicul a avut ocazia să își susțină destinațiile favorite prin vot pe platforma www.destinatiaanului.ro Alegerea câștigătorilor se bazează pe un sistem de evaluare transparent, care include votul publicului, punctajul acordat de juriul de experți, puterea brandului turistic evaluat printr-o cercetare sociologică reprezentativă național, dar și evaluarea aspectului arhitectural și urbanistic. Destinația Anului nu este doar un titlu, ci o recunoaștere a muncii și implicării comunităților locale și a antreprenorilor din turism. Câștigătorii anilor precedenți au beneficiat de creșteri în intenția de vizitare și vizibilitate națională și internațională, demonstrând impactul real al acestei competiții asupra turismului românesc.

foto: Florin Birta/Facebook
Gala Destinația Anului 2025
Marii câștigători ai finalei vor fi anunțați public pe 8 aprilie 2025, în cadrul unui eveniment de prestigiu: Gala Destinația Anului. Evenimentul, având Municipiul Sibiu ca Partener Principal și Gazdă a Galei Destinația Anului 2025, va fi găzduit la Sala Thalia a Filarmonicii de Stat Sibiu. În cadrul Galei, vor fi premiate destinațiile câștigătoare, în prezența unor personalități din turism, autorități locale, influenceri de călătorie și reprezentanți ai mass-media.
Destinația Anului este o celebrare a frumuseții României, un proiect care insuflă românilor dorința de a descoperi și alege, din inimă, destinațiile românești.
Trimite articolul
XLa ce inspira? Spatii comerciale goale, plin de tarani anslfabeti, oras in care nu ai ce face
Corect, dar titlul la care e campioana e “Orașe care inspiră gaze de eșapament”
plictisitoare si penibile deja “desemnarile” aste bine platite din banii contribuabililor oradeni
Asa de bine e pusa in valoare arhitectura incat la fatadele renovate (nicidecum restaurate) ploua in casa scarii, spre satisfactia locatarilor care stau cu ferestrele inchise si roletele trase sa se protejeze de zgomotul si poluarea masinilor. Prietenos pentru spalatul pe creier care nu a vazut altceva si are hastaguri prin buzunare. Imagine sa fie! Pe cand benzi desemnate pentru mijloacele de transport in comun, pe cand piste de biciclete interconectate, pe cand spatii verzi in care sa te simti ca in natura? Pe cand strazi klimafit, sau tot la teleorman si vaslui ne raportam? Retoric…
-
Spatiile verzi le taie sa le transforme in piatete de picnic. Benzi de autobuse dedicate sunt in orase mari dezvoltate nu in sate.
Cel mai supraevaluat oras, fara substanta, cu forma precara, dar plin de imagine.
Ca Oraghie nu-i nimi’ ma, ce vorovesti!
Împăratul este gol.
Mai mult ca sigur,au putut participa doar orase din Jud. Bihor.