Laza-Matiuţa relevă faptul că se proiectele sunt împărţite şi reîmpărţite între miniştrii Şova şi Fenechiu. Şi, în timp ce Autostrada Transilvania lâncezeşte, nefiind finanţată de Guvern, iar DN 76 Oradea – Beiuş arată în ultimul hal, Guvernul ar iniţia noi proiecte: autostrăzile Iaşi – Tg. Mureş şi Sebeş – Turda. „Am vorbit cu ministrul Şova şi, din 4 miliarde de euro necesari pentru drumurile naţionale, sunt disponibili doar 180 de milioane, eventual 230 milioane, dacă se mai rectifică”, a declarat ieri Matiuţa, adăugând că în această perioadă „pe dealurile Bitiilor se decupează gropile, una da, alta ba”.
După ce Guvernul Boc fusese acuzat că abuzează de Ordonanţe de Urgenţă, iată că acum pedeliştii acuză Cabinetul Ponta de aceeaşi meteahnă. Deputatul Matiuţa spune că numai Ordonanţa prin care este organizată activitatea Guvernului a fost deja modificată de două ori şi se pregăteşte o a treia modificare. Altfel, acelaşi deputat Liviu Laza-Matiuţa constată cum în comisia agricolă din Camera Deputaţilor, din care face parte şi el, liberalii nu se înţeleg cu pesediştii. Astfel, majoritatea punctelor de pe ordinea de zi nu sunt adoptate, transmite el. Managementul companiilor de stat nu e funcţional din cauza cumetriilor PSD-PNL, arată parlamentarul PDL, dând exemple la Romgaz, Complexul Energetic Oltenia sau Electrica Nord. Tot acolo vede şi „salarii nesimţite”, de 10-15.000 de lei. Astfel de salarii sunt şi la nou-înfiinţata Autoritate de Supraveghere Financiară, arată deputatul.
Citiți principiile noastre de moderare aici!