„Strategia propune promovarea, prin turism durabil, a Municipiului Oradea și stațiunilor balneare din imediata vecinătate, ca destinații pentru turiști, oameni de afaceri (investitori), tineri, operatori de servicii în turism etc., dar și ca punct de plecare către alte obiective și trasee turistice din județ”, anunţă Primăria printr-un comunicat de presă.
Pentru a identifica problemele existente și a stabili un plan de măsuri corecte, în luna iulie a avut loc o întâlnire de lucru între reprezentanții Primăriei Municipiului Oradea, Eurobusiness Parc Oradea S.A, Zona Metropolitană Oradea, Double Tree By Hilton Oradea, Ramada Oradea (SC Aba Turism SRL), Hotel Continental Forum Oradea, S.C. Turism Felix S.A, Complex Hotel President Băile Felix, Lotus Center, la care cei prezenți au considerat oportună înființarea asociației cu implicare publică și privată care să aibă ca scop unic promovarea și dezvoltarea turismului din Oradea și zona de influență.
Între obiectivele asociației figurează: elaborarea şi implementarea strategiei de dezvoltare a turismului în Oradea și zonele cu potențial turistic din imediata vecinătate, protejarea, conservarea și întreținerea mediului înconjurător, patrimoniului cultural, istoric și turistic din spațiul urban și balnear sau sprijinirea instituțiilor publice și private în domeniul turismului şi coordonarea activității de promovare a turismului urban și termal, inclusiv prin editarea de materiale publicitare adecvate în vederea creșterii vizibilității destinației turistice Oradea și a zonei de influență (participare la târguri de turism, caravane de promovare etc.).
Citiți principiile noastre de moderare aici!