Potrivit bihoreanul, femeia a cumpărat două meniuri „Bucket for one”, pentru ea și pentru nepoțica ei.
„Carne cu viermi la KFC Decebal. Am făcut sesizare şi la Protecţia Consumatorului, dar poate va interesează pentru o ştire. Nu doresc implicare personală în scandal, dar doresc să nu mai fie afectaţi şi alţi clienţi”, este mesajul pe care portalul bihoreanul susține că l-a primit de la orădeancă.
Aceasta mai susține că urmează să se mai întâlnească personal cu reprezentanții KFC.
Clienții care întâmpină probleme de genul acesta trebuie să știe că în cadrul fiecărei unități este afișat și numărul de telefon al protecției consumatorilor, 021 9551. Sesizări se mai pot trimite și prin intermediul mailului, reclamaţii.bihor@anpc.ro sau pe site-ul anpc.ro.
http://www.bihon.ro/protectia-consumatorilor-control-la-kfc-dupa-cazul-viermi-in-carne/2288636
Citiți principiile noastre de moderare aici!