Principalul beneficiu al acestui sistem de învățământ este faptul că oferă o educație completă elevilor: pe lângă noțiunile academice predate, se dorește și dezvoltarea abilitaților practice, sociale și a competentelor sportive, a cunoștințelor vocaționale și artistice.
Scopul sistemului internațional de predare și implicit al International School of Oradea este de a dezvolta o dragoste de învățare, care va rămâne cu individul mult timp după terminarea procesului de educație formală. Se oferă o serie de activități extra- curriculare și excursii pentru a extinde experiența școlii pentru elevi.
ISO încurajează învățarea conform programei, susținută de progresele tehnologice pentru aceasta fiind înființat un cabinet de informatica în cadrul școlii. Se oferă un mediu stimulativ și grijuliu de învățare, în care dezvoltarea întregului copil este o prioritate. De asemenea, în sistemul internațional de predare, elevii sunt încurajați devina independenți sa poată face alegeri pozitive pentru propria lor învățare și dezvoltare.
International School of Oradea deschide anul acesta grupe de grădinița și de învățământ primar.
EYFS (Early Years Foundation Stage) – Această etapă importantă acoperă anii de grădinița și care oferă copiilor un program de învățare atent integrat. Progresul fiecărui copil este monitorizat îndeaproape în domeniile cheie care alcătuiesc această etapă:
Domenii principale: dezvoltarea personală, emoțională și socială; comunicare și limbă;dezvoltarea fizică
Domenii specifice: alfabetizare, matematică, artă , înțelegerea lumii.
Învățământul primar – International School of Oradea urmează curriculum-ul primar de la Cambridge pentru disciplinele engleză, matematică și științe. Curriculum-ul național al Angliei și Țării Galilor este folosit pentru restul materiilor, adaptat pentru a reflecta natura internațională a școlii. Într-o zi școlara la ISO, copiii vor studia materii precum “phonics” si “guided reading” pe lângă materiile de baza. Curriculum-ul Național Englez este elaborat cu atenție pentru a se potrivi cu nivelul cognitiv, personal, social și dezvoltarea emoțională a copiilor. În acest scop, copiii sunt plasați în clasa corespunzătoare,în cazul în care nu există circumstanțe excepționale.
O tranziție la o nouă școală poate fi copleșitoare, iar copiii au nevoie de timp pentru a se adapta. Profesorii și administratorii pot contribui la o tranziție lină în multe moduri semnificative. La ISO, scopul este ca această perioadă să fie cât mai puțin stresantă, astfel încât elevii să se adapteze rapid și să se bucure de noi prietenii și de curriculum-ul oferit.Se oferă modalități prin care copiii să se exprime mai ușor, dacă există o barieră lingvistică. Profesorii folosesc ajutoare vizuale, cântece, dans și mima pentru a ajuta la întărirea anumitor fraze și subiecte.
La ISO asistenții sunt mutilingvistici, astfel încât pot oferi un ajutor imediat.
Pornirea unui nou an școlar într-o nouă școală înseamnă, de obicei, o rundă de jocuri de tip “get-to-know-you”, care se joacă în mod regulat în primele zile.Se lucrează pentru a încuraja vorbirea și ascultarea și a crea sarcini care să încurajeze prietenia.
Advertorial!
Citiți principiile noastre de moderare aici!