Pentru unele companii adaptarea la criza actuală generată de pandemia de Covid-19 nu a fost chiar ușoară. Pentru altele, precum firma orădeană Valtryp, care aplică încă de la înființare responsabilitatea socială corporatistă, adaptarea a fost ceva firesc. Tocmai de aceea, Vasile Valeriu Trip, administratorul Valtryp, s-a implicat financiar și editorial în lansarea cărții „Abordări și studii de caz relevante privind managementul organizațiilor din România în contextul pandemiei de COVID-19″, coordonatori: Ovidiu Nicolescu, Ion Popa și Dănuț Dumitrașcu.
[eadvert]
Lansarea a avut loc marți, 30 martie 2021, la sediul societății de pe strada Anghel Saligny 12. Au fost prezenți reprezentanți ai mediului academic, oameni de afaceri, membri ai familiei și ai firmei: prof. univ. Ioan Horga, prof. dr. ing. Ioan Mintaș, prof. univ. Mircea Curilă, prof. univ. dr. ing. Sorin Curilă.
De la București, prin zoom, a participat la lansare prof. univ. dr. emerit Ovidiu Nicolescu, președinele de onoare al CNIPMMR. Volumul a fost scos sub egida Societății Academice de Management din România (SAMRO). Cartea se adresează cadrelor didactice, dar și organizațiilor economice, oamenilor de afaceri, precum și tuturor celor interesați să afle informații, noutăți și detalii utile despre subiecte de interes economic, financiar, despre aspecte relevante ale managementului din România, despre mutațiile majore generate de tranziția spre digitalizare și spre „smart economy”, dar și despre diverse metode aplicate cu succes de societatea orădeană Valtryp, totul în contextul crizei actuale generate de pandemia de Covid-19.
„Îi mulțumesc domnului Valeriu Trip în mod special pentru două lucruri, în primul rând în calitate de autor al unuia din cele mai bune studii de caz care este inclus în volum și în al doilea rând pentru sponsorizarea acestei lucrări”, a declarat Ovidiu Nicolescu.
O carte utilă
Cei prezenți la lansarea cărții au fost de părere, la unison, că volumul lansat este foarte util. „Întotdeauna este nevoie de experiențe care să fie prezentate celor care învață, care doresc să se perfecționeze în arta antreprenoriatului. Vasile Trip a aplicat încă de la înființare în firma sa concepte de responsabilitate socială corporatistă. Dânsul a învățat acest element pe propria piele, de când a construit această unitate și a făcut ca în vremea aceasta de pandemie să pună în centrul activității sale tocmai acest lucru: să aibă grijă de oamenii cu care lucrează și de familiile lor. Să fie implicat și să ajute în societetate. Deci, niște concepte teoretice de bază sunt aplicate în această companie”, a precizat Ioan Horga.
„Această carte este foarte utilă în a te învăța să te adaptezi unei situații. Atât din punct de vedere al unei firme cât și profesional”, a înțeles Sorin Curilă, student în anul II.
Ioan Mintaș, primvicepreședinte al CNIPMMR a declarat că avem nevoie de astfel de cărți, care denotă că managerii români, prin experiența pe care o au, reușesc să se mențină pe linia de plutire.
Punctul pe „i” a fost pus de medicul Mihai Trip, fiul lui Vasile Trip.
„Ceea ce este prezentat în carte sunt elemente de bază ale clădirii acestei companii, dar eu pot să spun, în mod personal, că pentru noi, această companie este o familie extinsă, în care fiecare membru și-a adus contribuția și fiecare membru și-a lăsat amprenta. Fiindcă sunt atâția termeni tehnici pe care eu nu-i pricep, post să aseamăn această companie cu un ceas al cărui mecanism și rotițe trebuie să funcționeze perfect, iar pe tatăl meu îl aseamăn cu un ceasornicar”, a subliniat Mihai Trip.
Trimite articolul
XDacă volanul este aurã de sfinţi, mașina este lucrarea diavolului.
“O firmă orădeană, exemplu de bune practici într-o carte de management” si “administratorul Valtryp, s-a implicat financiar și editorial în lansarea cărții”
bwhahaha, era coolmea sa fie dat exemplu alta firma in carte! LOL!!!
Ce sa zic de acea are anunt de angajare non stop inclusiv aici pe olx si pe altele ca au bune practici, as zice ca nu isi platesc angajatii de cat cu bani de nimic de acea si asta se numeste bune practici la ei de acea au reclama pe Bihon saptamanal, vorba aia lauda de sine nu miroase bine.
firma de mana a 5-a . hai sa fim seriosi, cu 30 de angajati care stau la cusut volane…. penibil
-
Așa e; dacă o companie nu e Tesla sau Microsoft, e o glumă. Toți care nu se numesc Elon Musk e ratați
-
Radu,
Textul unui agramat. Penibil. -
Ar fii interesant sa-i intrebe cineva si pe angajatii de acolo,cat de “exemplare” sunt salariile si comportamentul firmei / managemantului fata de angajat.
da jiji berbecali wanna be ala cărunt de ce nu poarta masca? cu zicea citizen ia sa întrebe angajați care au cohones comportamentul fata de ei