Prin această campanie, Flipsnack își propune să contribuie la completarea rezervei locale de sânge și reprezintă totodată un îndemn la implicare, adresat atât angajaților cât și membrilor comunității, de a merge şi a dona sânge într-o perioadă în care nevoia este acută. Titlul campaniei “We share Flipbooks why not blood? a fost inspirat de principala funcționaliate a aplicației Flipsnack, de a crea și distribui publicații digitale interactive.
[eadvert]
„Am dorit ca în această perioadă tulbure, în care oamenii au mare nevoie de sprijin, să contribuim cu acest gest. Mă bucur ca am reușit să ne organizăm într-un număr mare. Sper ca prin aceasta inițiativă să îi determinăm și pe alții să se implice și să doneze sânge. Această pandemie ne-a învățat să fim mai atenți la semenii noștri și la nevoile lor și să le oferim acestora ceea ce putem. A dona sânge nu e complicat, durează puțin, însă să știi ca ai contribuit la salvarea vieții unei persoane e o experiență de neprețuit”, spune Ovidiu Moldovan, coordonatorul campaniei.
În cadrul primei ediții, desfășurate joi, 11 martie, au participat în mod voluntar 15 tineri IT-iști. Pentru a ajuta la tratarea pacienților diagnosticați cu COVID 19, în cadrul campaniei a fost prelevată și plasmă convalescentă COVID-19, bogată în anticorpi, de la membrii echipei, vindecați de COVID-19.
Citiți principiile noastre de moderare aici!