Potrivit unui comunicat de presă, banca susţine că această decizie vine în continuarea proiectului „agenţii fără casierii”.
[eadvert]
În mod excepţional, clienţii care au în derulare credite în valutele euro (EUR), franci elveţieni (CHF) sau dolari (USD) vor putea alimenta conturile curente în vederea rambursării ratelor aferente creditelor contractate prin depunerea de numerar, la ghişeele anumitor agenţii ale băncii.
Orice operaţiune de retragere de numerar din conturile curente, inclusiv pentru utilizarea în numerar a creditelor contractate de la Raiffeisen Bank, va putea fi efectuata de la orice bancomat, doar de către clienţii care deţin un card, emis de Raiffeisen Bank România. La fel și operaţiunile de depunere de numerar în conturile curente, inclusiv pentru alimentarea cu numerar a contului curent în vederea rambursării ratelor la creditele în lei şi euro contractate de la bancă.
Smart Dropbox
Raiffeisen Bank a început în prima partea a anului instalarea în unele agenții a mașinilor Smart Dropbox, pentru depunerile de numerar făcute de companii care utilizeaza volume mari de cash. La aceste mașini se pot depune sume în lei, euro, dolari (USD), franci elvetieni și lire sterline, în limita a 20.000 de bancnote.
Identificarea clienților la echipamente se face pe baza de QR code, iar dupa depunerea cash-ului se primește o chitanță cu datele de identificare ale companiei/PJ, precum și suma depusă. Creditarea conturilor este automată, în aceeași zi.
„Instalarea echipamentelor înseamnă continuarea proiectului nostru «agenții fără casierii». Reușim astfel să le oferim clienților metode rapide de depunere a sumelor mari de numerar în principale valute, iar pentru angajații noștri mai mult timp pentru consilierea clienților și reducerea unor riscuri operaționale, pe care le presupune manevrarea sumelor mari de numerar. Anul viitor ne propunem să mai instalăm încă cel puțin 25 de mașini, în asa fel încât să avem Smart Dropbox în fiecare județ al țării”, a declarat Bogdan Popa, vicepreședinte Operațiuni și IT la Raiffeisen Bank.
„Investițiile semnificative făcute de Raiffeisen Bank în soluții automatizate pentru numerar, cu disponibilitate 24/7 și tendința clienților de a migra plătile curente în mediul digital, au permis reducerea treptata a numărului unităților băncii care procesează manual operațiunile cu numerar, la aproximativ 100 de agentii. În consecința, în peste 65% dintre unitățile băncii, angajații se pot concentra pe activități de consiliere și servisare, cu valoare adaugată mai mare pentru clienți”, mai anunță reprezentanții băncii.
Trimite articolul
XLa cat de zgarciti sunt, nu e de mirare. Ca fapt divers am ramas o luna in urma cu 60 lei la un card. Peste 15 zile la tel ma cauta o firma de recuperari creante……
-
cocosatule,
Poate data viitoare te limitezi la un card de debit. Daca nu-ti amintesti sau nu-ti permiti sa returnezi 60 de lei. Si pe viitor poate vei citi cu atentie si ce scrie cu litere mici pe contractul de imprumut sau pe cel de card de credit.
Nu va necajiti dragi casieri, mai jos se angajeaza femei de serviciu.
Atata paguba, clientii persoane fizice oricum poti sa ii numeri pe degete, Raiffeisen Bank a intrat in Romania sa faciliteze spolierea tarii de firmele austriece, vezi OMV, Holzindustrie Schweighofer de la Sebes pentru care s-au taiat padurile Romaniei si alte porcarii marca Soros. De ani de zile si-au descurajat si redus operatiunile marunte, aveau timp doar de afacerile colonistilor. Au intrat in Romania preluand Banca Agricola, intreb si eu cu naivitate: cate credite pentru agricultori au dat in acesti 20 ani?
De mai bine de 10 ani sunt client ING Bank. Nu a avut niciodata casierii. Asta de ce nu a fost o stire?