Îl cheamă Ivantie Fărcuţa, are 86 de ani, stă la Tinca şi recent a cumpărat un vas de toaletă de la un mare depozit de la Oradea.
Când a ajuns acasă, a văzut că plutitorul de la rezervorul de apă al WC-ului cumpărat nu funcţionează. S-a întors la Oradea şi i-a rugat pe vânzători să îi schimbe marfa. Cu chiu cu vai, a primit un alt vas de toaletă. Ghinion sau poate din pricina calităţii proaste a produsului, a văzut că un şurub din plastic e stricat.
Bătrânelul, un om înalt şi bine făcut, a căutat prin Tinca dar nu a găsit un astfel de şurub.
Pentru a doua oară a făcut iar drumul până la Oradea şi a cerut insistent rezolvarea problemei lui. Omul spune că abia atunci când a cerut să stea de vorbă cu directorul de depozit a apărut şi bunăvoinţa vânzătorului – nimeni altul decât, spune omul, directorul adjunct.
„Am fost numit chiabur, că tata a fost pe vremuri primar liberal, am făcut trei ani de muncă forţată. Şi acum lucrurile merg doar dacă clientul ridică tonul şi ameninţă că face plângeri?”, a răbufnit octogenarul, care speră ca toţi bihorenii să ia măsuri şi să nu se mai lase păcăliţi şi înşelaţi pe banii lor pe timpul lor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!