Noul orar va fi valabil până la data de 14 decembrie 2024, a informat CFR Călători.
[eadvert]
1100 de trenuri vor circula zilnic, iar printre modificări se numără și noile rute la garniturile InterCity, dar și resctricțiile deja programate pentru lucrările de reabilitare și electrificare a Magistralei M 300 Cluj-Oradea-Episcopia Bihor-Frontieră Ungaria.
Pentru asigurarea și adaptarea traficului de călători la cerințele publicului s-au asigurat încă două relații noi pentru trenurile Intercity pe rutele pe care viteza și condițiile tehnice permit acest serviciu. Au fost proiectate pentru circulația în acest mers de tren nou un număr de 16 trenuri IC, a relatat Actual de Cluj.
Odată cu demararea lucrărilor „Electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor”, CFR Călători a planificat trenuri pe rute modificate, astfel:
- Trenul internațional IR 75 „Claudiopolis”, va circula în relația Budapesta Keleti – Cluj Napoca, având ramură trenul IR 76 în relația Simeria – Brașov;
- Trenul internațional IR 74 „Claudiopolis”, va circula în relația Cluj Napoca – Budapesta Keleti, având ramură trenul IR 77 în relația Brașov – Simeria;
- Trenul internațional IR 346 „Dacia” în relația București Nord – Viena Hbf, va avea ramură trenul IR 404 în relația Cluj Napoca – Simeria;
- Trenul internațional IR 347 „Dacia” în relația Viena Hbf – București Nord, va avea ramură trenul IR 405 în relația Simeria – Cluj Napoca;
- Trenul internațional IR 366 „Harghita” Brașov – Budapesta Keleti, va circula pe ruta Brașov – Deda – Jibou – Carei – Valea Lui Mihai;
- Trenul internațional IR 367 „Harghita” Budapesta Keleti – Brașov, va circula pe ruta Valea Lui Mihai – Carei – Jibou – Deda – Brașov;
- Trenul internațional IR 406 „Corona” Brasov – Budapesta Keleti, va circula pe ruta Brașov – Deda – Jibou – Carei – Valea Lui Mihai;
- Trenul internațional IR 407 „Corona” Budapesta Keleti – Brașov, va circula pe ruta Valea Lui Mihai – Carei – Jibou – Deda – Brașov;
- Trenul internațional IR 686 „Someș” Viena – Baia Mare, va avea ramură trenul IR 1842 în relația Valea lui Mihai – Oradea;
- Trenul internațional IR 687 „Someș” Baia Mare – Viena, va avea ramură trenul IR 1841 în relația Oradea – Valea lui Mihai;
Orașele Oradea, Cluj Napoca și Satu Mare vor avea în continuare legătură feroviară pe timp de noapte cu Bucureștiul, respectiv litoralul românesc, prin introducerea unor trenuri/noi ramuri la trenurile IR 78, IR 79, IR 472, IR 1641, IR 1642 și anume prin prelungirea trenurilor IR 1641, IR 1642 la și de la Satu Mare și IR 1920, IR 1922 la și de la Oradea, astfel:
- Trenul internațional IR 78 „Muntenia” București Nord – Budapesta Keleti, va avea ramură trenul IR 1741 în relația Arad – Oradea;
- Trenul internațional IR 79 „Muntenia” Budapesta Keleti – București Nord, va avea ramură trenul IR 1744 în relația Oradea – Arad;
- Trenurile sezoniere IR 1920 și IR 1922 vor circula pe relația Constanța – București Nord – Arad – Oradea și retur;
- Trenurile IR 1641 și IR 1642 vor circula pe relația București Nord – Baia Mare – Satu Mare și retur și vor avea ramuri trenurile IR 1643 și IR 1644 în relația Brașov – Sighișoara – Cluj Napoca și retur, ramuri R 4112 și R 4116 în relația Beclean pe Someș – Sighetu Marmației și retur, ramuri R 4008 și R 4007 în relația Sărățel – Bistrița Nord și retur.
Trimite articolul
XDin pacate ruta Oradea – Satu Mare nu este asigurata de catre cei de la CFR. Sunt multi navetisti care au fost pusi in dificultate de deciziiile celor de la CFR; Au scos trenul 1741 si nu l-au inlocuit. Bataie de joc la adresa populatiei.
-
Simplu… Reclamație la CFR… Daca nimeni nu zice nimic de unde sa știe cui ii trebuie tren?
Toate bune si frumoase , dar care sunt posibilitatile de a circula de la Cluj la Oradea si invers?
Adica explicat ca pentru prosti, nu cu grafuri si ramuri si alte avioane …
ramuri cacaturi si alte cele. Scrieti ma un articol din care sa se inteleaga clar ca daca vrei sa mergi noaptea la Bucuresti trebuie sa mergi mai intai la Arad sau Jibou sau mama naibii. Trenul va avea ramura, frunze creanga. Nu intelege nici dracu limbajul CFR din 1960. Un lung articol pe care nu il vor intelege 99% din cititori.
-
La fel ca Iancu si dvs, nici eu nu am inteles mai nimic. La Bucuresti ajungi (cu ocol destul de mare, ce-i drept), dar pe relatia Cluj-Napoca, e cam in aer (dar nu pe cale aeriana, decat daca esti in familia chimica).
De la Oradea au băgat trenuri private pe ruta Oradea Cluj nici un tren a c f r călători trebuie să-mi iau 2 bilete de la Oradea la Cluj și de la Cluj la Iași bătaie de joc și au și mai scumpit și biletele astai hotie pe fata domnilor de ce băgați privații cfr călători nu mai au loc sau șanț interese bani mulți va rog răspundeți sa va fie rușine de pe spatele nostru aveți ce pune pe masa dacă n-am călători noi a-ți fi muritori de foame