Acestea trebuie să cuprindă următoarele documente: o cerere tip, CV, xerocopii ale actelor de stare civilă, de studii, de identitate, certificat de cazier şi dovada achitării sumei de 100 de lei, după ce se face plata la camera 14. Informaţii suplimentare se pot obţine de la Compartimentul de Îndrumare şi Control Asociaţii de Proprietari (situat la etaj II, camera 214, a Primăriei) sau la telefoanele 0259-408.808 şi 0259-408.809. Aceasta va fi cea de-a doua sesiune de atestare a administratorilor, prima desfăşurându-se în urmă cu câteva săptămâni. La ediţia precedentă, toţi cei 40 de administratori înscrişi au promovat examenele, reuşind să obţină la testul grilă şi interviu, punctaje între 71,3 şi 98,7, dintre cele 50 – 100, minime şi maxime admise.
Mălina Pop
Citiți principiile noastre de moderare aici!