Inspectorii Registrului Auto Român propun o nouă modalitate de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic: concilierea. Reprezentanții RAR vor intra în rol de mediatori pentru a rezolva situațiile reclamate, legate de firmele din piața auto și clienții nemulțumiți de servicii.
„Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR, care poate salva tuturor timp și resurse: CONCILIEREA!”, se arată într-un comunicat al instituției.
Conform reprezentanților RAR, înainte ca inspectorii să meargă în control și să gestioneze speța, (situație care necesită mai mult timp) echipele RAR-DSP pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat. O soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel.
O nouă opțiune
Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „petiții și reclamații operatori economici” puteți de astăzi opta pentru CONCILIERE!
[eadvert]
Cei care preferă varianta amiabilă, vor bifa căsuța „Da, vreau conciliere!”, atunci când vor face o reclamație, urmând ca inspectorii RARb să acționeze în cel mai scurt timp.
RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.
Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații, care, sub o formă sau alta au încălcat legea.
Trimite articolul
XCe vorbesti BAAAAAA ?????????????????????
sa bati palma cu talharii de la drumul mare???????????????
bagatii si pe astia la malpraxis auto.
dupa ce naiba se baga daca nu se pricep?
mars la coada vacii.