AirConnect începe să opereze zboruri în această lună, de pe Aeroportul Internațional București Băneasa, urmând ca din toamnă să lanseze mai multe zboruri interne, care ar urma să conecteze aeroporturile regionale cu hub-urile din proximitate, potrivit Economica.net. Primele orașe din România vizate de nouă companie sunt: București, Oradea, Arad, Timișoara, Craiova, Târgu Mureș, Sibiu și Baia Mare. Managerul Aeroportului Oradea, Răzvan Horga, ne-a declarat că deocamdată nu poate furniza informații despre AirConnect. „Vă voi transmite de îndată ce putem comunica posibilele noutăți”, a spus Horga.
[eadvert]
„Poate nu întâmplător, AirConnect își face apariția într-un context dificil pentru piața aviatică din Europa, respectiv din România. Suntem o echipă de profesioniști, cu experiență relevantă ȋn domeniul aviației și, cu siguranță, vom ajunge un jucător important ȋn industrie”, a declarat Tudor Constantinescu, Directorul General AirConnect, pentru sursa citată. „Mizăm pe servicii de calitate, la prețuri accesibile, pentru a deveni prima opțiune de călătorie a turiștilor, pe segmentul de zboruri regionale”, a mai spus reprezentantul AirConnect.
Potrivit sursei citate, până la finalul lunii iulie, ATR-ul 72-600 AirConnect, cu o configurație de 68 de locuri, va opera zboruri charter către Grecia, Turcia și Bulgaria, compania având semnate contracte cu turoperatori precum Karpaten Turism, Dertour, Cocktail Holidays, Aero Travel. Începând cu luna august, flota companiei aeriene se va mări cu încă un ATR 72-600, iar anul viitor cu alte două avioane de același tip.
Trimite articolul
Xelice in 2022 ? mai sunt companii in lume cu elice in afara de cele Ro? nu de alta dar mie mi-ar fi frica sa zbor cu avion cu elice
-
Elicele toacã păsările.
-
Hmm. Exact acelasi avion avea si Tarom pe relatia Oradea. Cam zgaltaie (mai ales peste Apuseni), dar dureaza cam faci cu masina pana la Bins)
-
Nu cred ca era elicelor la avioane a apus. Acestea au evoluat, geometria si configuratia motoarelor au ajuns sa fie extrem de performante. Daca frica va guverneaza nu aveti ce cauta intr-un avion, fie turtopropulsor sau turboreactor.
-
Nu se compara cele doua propulsoare ca performanta, viteza mai mare la jeturi iar golurile le sesizezi ca niste gropi cu masina iar viteza dubla fata de elice care golurile sunt chiar senzatii horor!
-
-
Ar fi foarte interesant sa ne spui cu ce te ocupi. Aeronavele (da cu elice) produse de ATR sunt printre cele mai sigure din lume. Sistemul de elice al motorului e extrem de performant, mai ales la ATR72-600,cat si tehnologia din carlinga. Deci cu ce te ocupi? Ai terminat de recoltat porumbul?
-
Sunt cele mai sigure?? De aceea sunt asa multe in dotarea companiilor aeriene din lume!!
-
Mentenanta se va face ca masinile Cj sau Otl? Din ani in pasti? De cand a venit Bolojan nu se mai repara masinile, merg pana raman in drum.
O nouă sugativă,nimic altceva.
Dar noua companie aeriană promisă de Bolo și Birta când va opera?