Stadiile de execuție pentru cele trei sectoare ale drumului sunt:
[eadvert]
· Sector 1, Marghita (km 20+510 ) – Margine (km 29+060) – S-a obținut autorizația de construire, iar până la finalul lunii martie se va semna contractul cu antreprenorul, dacă nu sunt contestații;
· Sector 2, Margine (km 29+060) – Suplacu de Barcău (km 36+500) – Proiectul este finalizat, iar licitația va fi demarată până la data de 15 martie;
· Sector 3, Suplacu de Barcău (km 36+500) – limita de județ (km 41+00) – Se află în faza de proiectare.
Pentru a eficientiza lucrările s-a decis etapizarea acestora în 3 sectoare, având în vedere următorii factori:
– traficul auto ridicat de pe Sectorul 1 a impus prioritizarea lucrărilor pe acest segment de drum;
– necesitatea reabilitării celor două poduri prezente pe Sectorul 3 în zona Suplacu de Barcău, înaintea reabilitării părții carosabile pe acest sector;
– demararea lucrărilor pentru Sectoarele 1 și 2, în paralel cu reabilitarea celor două poduri menționate;
– transportul de agregate pentru construcția autostrăzii, care afectează întreg sectorul DN 19B, estimat a se finaliza în luna aprilie a.c.
În acest moment, Secția Producție din cadrul Secției Drumuri Naționale Oradea intervine pe sectorul cuprins între km 20+500-41+000 pentru remedierea degradărilor accentuate. Drumul este semnalizat până la demararea lucrărilor, în vederea informării participanților la trafic cu privire la starea carosabilului.
„În ultimii 3 ani am reabilitat integral infrastructura rutieră de drumuri naționale a județului Bihor, cu excepția DN 19B și DN 1P. Împreună cu domnul Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor, ne coordonăm pentru a lucra cât mai eficient și a așeza Bihorul pe drumul cel bun“, a declarat prefectul Dumitru Țiplea.
Sursa: DN19E & DN19B Biharia Chiribiș Nusfalău
Trimite articolul
XSperam sa nu ramana doar promisiuni si sa se repare cat mai urgent! De cand ma stiu eu, drumul acela e sub orice critica, deci de minim 28 de ani! Ar fi timpul sa trecem la normalitate.