În numele lor, Juhasz Zoltan reclamă că „noi, muncitorii care lucrăm în această zonă pe strada Uzinelor ne deplasăm pe jos de la sensul giratoriu, adică de la podul CFR, că autobuzul de pe linia 14 nu mai circulă până la Simcar. Avem un microbuz, linia 24, care are un program foarte prost în timpul săptămânii”.
Acesta susține că majoritatea deplasărilor de la podul CFR până la serviciu, în curtea Premagro, le face pe jos, neavând variantă de transport în comun acceptabilă. „Bine că avem abonamentele în buzunar, dar mergem un kilometru pe jos aproape în fiecare zi, cu două stații a fost scurtată linia 14”, insistă Juhasz.
Spune că în această primăvară a depus la OTL o petiție însoțită de 80 de semnături dar fără rezultat. Și-a expus problema și în fața primarului Ilie Bolojan dar acesta l-a trimis la directorul OTL, Csuzi Istvan. „Noi, muncitorii, credem că dl. Csuzi își bate joc de noi, cu chinuială ajungem la muncă. Se uită numai la bani, nu la călători, că autobuzul ăsta de pe linia 24 umblă degeaba patru strații, de la pod la pod”, susține Juhasz.
În replică, managerul OTL SA susține că reclamația lui Juhasz a fost luată în seamă dar insistă că linia 24 este alternativa pentru cei aflați în situația lui. „Dl Juhasz călătorește din Velența cu autobuzul 17. Tot i-ar trebui abonament pe altă linie și dacă 14 ar circula încă două stații, până la Premagro. Linia 24 a fost făcută la cererea sindicatelor din acea zonă industrială. În afară de dl Juhasz nimeni nu reclamă lungirea liniei 14”, declară Csuzi.
Acesta spune că lungirea cu două stații a liniei 14 ar da peste cap planul de circulație – ar fi necesară introducerea a încă unui autobuz și a încă unui șofer, pentru a fi respectate reglementările referitoare la frecvența curselor și pauzelor. „Nu suntem convinși că ar aduce călători în plus”, e concluzia sa.
Citiți principiile noastre de moderare aici!